۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۴۶۲۰۴۹
آیت الله علما:

شهدا انسان هایی متعهد، فداکار و شجاع هستند

آیت الله علما در دیدار با خانواده شهید فرهاد دستنبو با اشاره به شجاعت و شهادت شهدا، گفت: شهدا انسان هایی متعهد، فداکار و شجاع هستند.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه شامگاه امروز به همراه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرمانده پدافند هوایی استان کرمانشاه و جمعی از رهروان شهدا با خانواده شهید فرهاد دستنبو دیدار کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ابراز داشت: شهدا انسان هایی متعهد، فداکار و شجاع بودند که تا آخرین لحظه از کیان جمهوری اسلامی ایران پاسداری کردند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: شهدا وظیفه شناس بودند و با تعهد و وظیفه ای که داشتند رسالت خود را در راستای صیانت از نظام و مردم به سرانجام رساندند.

آیت الله علما مطرح کرد: شهدا با توجه به اینکه نسبت به خانواده تعلق قلبی داشتند باز هم مسائل دنیوی را کنار گذاشتند و عزت و پاسداری از اسلام و انقلاب را انتخاب کردند.

وی در ادامه بیان داشت: شهدا بدون هراس و با توجه به نبوغی که داشتند از ارزش های اسلام دفاع کردند، شهید فرهاد دستنبو منحصر به فرد بود و جدیت و تلاش ایشان برای دفاع از انقلاب ستودنی است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: شهدا افتخار کشور هستند و انقلاب هر چه دارد به برکت مجاهدت و رشادت شهدای انقلاب و اسلام است.

سرهنگ فرزاد فریدونی فرمانده گروه پدافند هوایی کرمانشاه با حضور در این مراسم، مطرح کرد: شهید دستنبو در کنار بُعد تخصص از بُعد والای ایمان و اخلاص برخوردار بود و این مهم سبب کسب درجه شهادت برای ایشان شد.

فرمانده گروه پدافند هوایی کرمانشاه ادامه داد: وقتی دشمن، افق و پرنده شیعه را بالاتر از تیرهای و هجمه های خود می داند این مهم به برکت این است که رزمندگان اسلام دارای دو بال شهادت و بال سبز مهدویت هستند.

وی بیان داشت: شهدای عاشورایی سوباشی با وجود اینکه از شهادت خود مطلع بودند بازهم دست از حمایت و صیانت از اعتقادات و ارزش های اسلام برنداشت و در عملیات شرکت کردند.

این مسؤول بیان داشت: شهدا با سردادن شعار «کُلُّ یَوْمٍ عَاشُورَا و کُلُّ أَرْضٍ کَرْبَلاء» ماندگار شدند و به این مقام دست یافتند زیرا حرکت آنها برگرفته از مکتب عاشورا و امام حسین(ع) است.

فریدونی گفت: شهدا عمود خیمه سیدالشهدا(ع) را علم کردند و اجازه فرو افتادن آن را ندادند، از این رو امروز وظیفه و رسالت ما ادامه مکتب و هدف شهدا است و تا زمانی که پرچم مهدویت را به دست صاحب اصلی آن نسپاریم از حمایت و دفاع از اسلام دست برنمی داریم.

فرمانده گروه پدافند هوایی کرمانشاه در پایان یادآو شد: شهید دستنبو مأموریت های خاصی را انجام داد و بالغ بر 100 هواپیمای دشمن توسط عملیات و بکارگیری شهید دستنبو و یارانش سرنگون شد و ضربات مهلکی را به دشمن وارد کردند./857/202/ب2

ارسال نظرات