۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۴۶۲۱۵۲
مدیر حوزه علمیه قروه مطرح کرد؛

ضرورت برگزاری جلسات بصیرت افزایی سیاسی برای طلاب

مدیر حوزه علمیه قروه با اشاره به رویکرد حوزه ها در رابطه با موضوعات روز تصریح کرد: بایستی جلسات آگاه‌سازی سیاسی و نیز روشنگری طلاب در حوزه های علمیه برگزار شود.
 حوزه های علمیه

حجت الاسلام حمزه پور، مدیر حوزه علمیه قروه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان پیرامون راههای تقویت روحیه انقلابی گری و لزوم آگاهسازی طلاب خاطر نشان کرد: یکی از دلایل انکار حق و  حقیقت توسط مردم  عدم آگاهی آنان به برخی مسائل است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اهمیت بصیرت افزود: با پاسخ به سوالات و شبهات ایجاد شده در ذهن مردم و تبلیغ چهره به چهره و رو در رو و همچنین بالابردن بینش دینی و انقلابی آحاد مردم می توان به این مهم دست پیدا کرد.

مدیر حوزه علمیه قروه ضمن اشاره به تبعات منفی سلطه پذیری گفت: بیان آثار مثبت انقلابی گری و استکبار ستیزی یکی از وظایف خطیر روحانیون و حوزویان است.

وی ابراز داشت: با معرفی و شناساندن مصادیق امروزی این تفکر مانند نلسون ماندلا و مهاتما گاندی به ویژه به جوانان می توان به آنان جهت انتخاب مسیر صحیح کمک کرد.

حجت الاسلام  حمزه پور با اشاره به رویکرد حوزه ها در رابطه با موضوعات روز تصریح کرد: بایستی جلسات آگاهسازی سیاسی و نیز روشنگری طلاب در حوزه های علمیه برگزار شود.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام اربعین حسینی خاطرنشان کرد: یکی از بهترین فرصت های پیش روی این است که با برگزاری کلاسها و سخنرانی هایی در موکب ها در مسیر پیاده روی اربعین با موضوع استکبار ستیزی و انقلابی گری گامی جهت بصیرت افزایی مشتاقان برداریم.

مدیر حوزه علمیه قروه افزود: بدون شک جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچمدار استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم و طاغوت همان گونه که تا بحال نیز نشان داده می تواند این روحیه را به تمامی آزادیخواهان جهان عرضه دارد.

وی در پایان ضمن اشاره به سخن گهر بار امام حسین (ع) که فرمود«هیهات من الذله » ابراز داشت : پیام امام حسین آزادگی و ظلم ستیزی است همان پیامی که حال دیگر تمامی مسلمانان جهان به آن رسیده اند./979/ت302/ج1

 

ارسال نظرات