۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰
کد خبر: ۴۶۲۱۷۲
امام جمعه اهر:

علم مایه اقتدار و قدرت کشور است

حجت الاسلام حاجی زاده با اشاره به بیانات معصومین در رابطه علم و اقتدار، گفت: در روایات وارد شده است که «العلم سلطان»، علم مایه سلطه و قدرت است.
حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی امروز در همایش ملی رباتهای هوشمند در دانشگاه آزاد اسلامی اهر با بیان اینکه امروز علم ابزار سلطه گری استکبار جهانی و زرگویان شده است، گفت: در دنیای امروز ایران اسلامی به برکت جوانان جهادگر در عرصه علم باید به اعتلای علمی دست پیدا کند.

وی با اشاره به ارزش و جایگاه علم در روایات و قرآن کریم، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی با چنین ظرفیت و وجود استعدادهای برتر انسانی باید به خودکفایی علمی و اقتدار دست پیدا کند، اقتصاد مقاومتی در حقیقت محور توسعه علمی و اقتصادی کشور و ارتباط میان صنعت و علم برای تولید اجناس بهتر است.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با اشاره به بیانات معصومین در رابطه علم و اقتدار، گفت: در روایات وارد شده است که «العلم سلطان»، علم مایه سلطه و قدرت است، برای مقابله با سلطه دشمن باید در برابر آنها با قدرت علمی ایستاد.

وی با بیان اینکه آحاد ملت همه باید در مسیر آبادانی و اقتدار علمی کشور خود را مسؤول بدانند، بیان داشت: این که واحد اهر سخنی برای گفتن دارد مایه افتخار است.

امام جمعه اهر با بیان اینکه آرامش و امنیت کشور را مدیون خون شهدا هستیم، گفت: راهپیمایی اربعین و حماسه مدافعان حرم  یک نماد از اقتدار اسلام و جبهه مقاومت است، این گونه همایشها همه به برکت خون شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم است و لازم است یاد و خاطره آنها زنده نگاه داشته شود./۸۵۴/203/ب2

ارسال نظرات