۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۴۶۲۲۰۴
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران:

تکیه بر گفتمان استکبارستیزی راه حفظ عزت نظام است

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با تأکید بر این که به هیچ عنوان نباید بگذاریم شاخص های گفتمان استکبار ستیزی در جامعه ما کمرنگ شود، گفت: یکی از مهم ترین اهداف و برنامه های دشمن برای نفوذ و براندازی نظام کمرنگ کردن همین شاخص های مهم و آرمانی است.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران پنج شنبه شب در مراسمی که در آستانه اربعین حسینی در آستانه امامزاده عباس(ع) ساری برگزار شد، گفت: اجتماع عظیم اربعین حسینی تجلی عزت و عظمت اسلام ناب است که با حضور شیعه و سنی به رخ جهانیان کشیده می شود.

وی با بیان این که امام سوم شیعیان(ع)، نور و چراغ خدا است که هیچ گاه خاموش نمی شود، افزود: سید و سالار شهیدان(ع)، چراغ هدایت است و این چراغ پر نور با همه توطئه ها و دشمنی های دشمنان خاموش شدنی نیست.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که اراده خدا، می خواهد تا این چراغ، باقی و روشن بماند و همه در برابر اراده بارگاه حق، هیچ هستند، گفت: امروز نور حسینی تنها روشنی بخش جهان بشریت از ظلمت و تاریکی است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که حضور بی نظیر زائران اربعین حسینی نشان دهنده زنده بودن عشق و شور حسینی در قلوب امت اسلام به ویژه شیعیان جهان است، تصریح کرد: امروز نور حسینی خفتگان جهان را بیدار و آنها را در برابر ظلم و استبداد استوار کرده است.

وی با بیان این که اجتماع عظیم اربعین حسینی را نمی توان با هیچ عنوانی تفسیر کرد، افزود: این عظمت حسینی در ظرف ناچیز عقل بشری نمی گنجد چون این حضور تاریخی و بی نظیر برگرفته از معرفت دینی امت اسلامی است.

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که اجتماع عظیم اربعین حسینی حرکتی در مسیر نجات و سعادت و خوشبختی بشریت است، گفت: تنها راه رسیدن بشر به سعادت و تعالی حقیقی حرکت در مسیر نهضت حسینی است که یکی از مصادیق مهم آن همین راهپیمایی اربعین است.

وی با بیان این که شکوه و عظمت شیعه در پیاده روی اربعین به منصه ظهور می رسد، افزود: اربعین حسینی میعاد گاه وحدت و همدلی امت اسلامی در برابر استکبار و زورگویان جهانی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز عشق به امام حسین(ع) و این جذبه، محدود به مرز خاصی نیست و از اقصی نقاط، موج دلدادگی معنوی به حضرت سیدالشهدا (ع) را شاهد هستیم، خاطرنشان کرد: حضور اقوام و مذاهب مختلف در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی نشان دهنده جهانی شدن جبهه حسینی است.

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که راهپیمایی اربعین حسینی را خلق حماسه ای دیگر از سوی امت اسلامی برابر توطئه دشمنان اسلام دانست و تصریح کرد: شیعه و سنی با حضور وحدت بخش خود در این راهپیمایی با عظمت به دنیا ثابت می کنند که اسلام ناب همچنان زنده و پویا است.

وی با بیان این که اربعین حسینی پاسداشت مجدد درس های نهضت حسینی است، بیان داشت: حضور پرشور عاشقان حسینی در این اجتماع عظیم نشان می دهد که عزت و آزادگی همچنان در میان امت اسلامی زنده است.

استاد حوزه علمیه مازندران از پیاده روی اربعین حسینی به عنوان تجلی محبان امام حسین(ع) یاد کرد و گفت: این اجتماع بزرگ پیام محکمی برای دشمنان اسلام در بر دارد که امت اسلامی با وحدت و برادری برای جبهه استکبار ایستاده اند.

مدیر کل اوقاف مازندران با اشاره به این که زائران حسینی همه خطرات و سختی های راه را به جان می خرند زیرا سفر در این مسیر نورانی، حلاوت و شوری خاص دارد، گفت: امروز پیاده روی اربعین حسینی به محور وحدت امت اسلامی تبدیل شده است که این به برکت محبت اهل بیت(ع) است.

وی با بیان این که امروز مهم ترین درس نهضت عاشورا حفظ اسلام ناب و مقابله با تهدیدها و دشمنی های بدخواهان اسلام است، تصریح کرد: امروز تنها مسأله مهمی که می تواند دست اجانت را از ملل اسلامی کوتاه کند وحدت شیعه و سنی است.

حجت الاسلام علیزاده با بیان این رمز عزت حسینی و تحقق این مسأله در جامعه اسلامی به حرکت خستگی ناپذیر در مسیر گفتمان مقاومت و جهانی کردن احکام الهی اسلام در سطح جهان بازمی گردد، گفت: امام حسین(ع) عزتمندانه در برابر دشمنان ایستاد و به شهادت رسید و ما نیز امروز باید با تأسی و پیروی از سیره و روش آن حضرت اینگونه عمل کنیم و تحت هیچ شرایطی با حکومت های ستمگر وارد گفتگو نشویم و از آرمان های انقلابی خود دست برنداریم.

وی با بیان این که حفظ عزت حسینی امروز وظیفه مهم آحاد جامعه اسلامی است، تصریح کرد: اگر خدای ناکرده در این مسیر کوتاهی کنیم و دچار غفلت شویم به حتم سرنوشت ما نیز همانند امروز برخی از این کشورهای بحران زده خواهد بود.

مدیر کل اوقاف وامرو خیریه مازندران با تأکید براین که همه ما باید رمز و راز عزت حسینی را بیاموزیم و نسبت به آن آگاهی و شناخت کامل پیدا کنیم، خاطرنشان کرد: راه حفظ عزت حسینی ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی های مستکبران عالم و تسلیم ناپذیری در برابر آنها است.

حجت الاسلام علیزاده سازش و زیربار زیاده خواهی های دشمن رفتن را به معنای خدشه دار کردن عزت حسینی دانست و تصریح کرد: امروز یکی از مهم ترین راه های حفظ این عزت و اقتدار به دست آمده تکیه بر گفتمان استکبار ستیزی در برابر زورگویان عالم است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه برخی ها در این کشور به دنبال حذف شعارهای استکبار ستیزی هستند، افزود: این عده قلیل خواسته و ناخواسته به جبهه دشمنان اسلام و انقلاب کمک می کنند و این همان خیانت به انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام علیزاده با تأکید بر این که به هیچ عنوان نباید بگذاریم شاخص های گفتمان استکبار ستیزی در جامعه ما کمرنگ شود، خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین اهداف و برنامه های دشمن برای نفوذ و براندازی نظام کمرنگ کردن همین شاخص های مهم و آرمانی است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که امروز جبهه گفتمان انقلاب اسلامی با جنگ تمام عیاری با بدخواهان و جبهه کفر روبرو است، افزود: در این جنگ نابرابر دشمن آرمان های اصیل انقلاب اسلامی را هدف قرار داده تا با از بین بردن آنها زمینه تزلزل نظام را فراهم کند./950/202/ب2

ارسال نظرات