۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۶
کد خبر: ۴۶۲۳۹۴
همزمان با اربعین حسینی انجام مي شود؛

شرح «فرازهايی از زيارت اربعين» در حرم مطهر رضوی

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: حجت الاسلام مؤمنی همزمان با اربعین حسینی به مدت پنج شب در جوار مضجع منور رضوی به شرح «فرازهايي از زيارت اربعين» می پردازد.
اربعین

حجت الاسلام سید جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اعلام کرد: سخنرانی های تبلیغی ایام دهه آخر صفرالمظفر در چندین نوبت در اماکن و رواق های متبرکه حرم رضوی برگزار می شود تا زائران با توجه به اقتضای زمان حضور خود از این برنامه ها بهره مند شوند.

وی افزود: حجت الاسلام سید حسین مؤمنی، استاد حوزه علمیه قم از یکشنبه سی ام آبان تا پنجشنبه ساعت 18 در جمع زائران و مجاوران رضوی به شرح «فرازهايي از زيارت اربعين» می پردازد.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی عنوان کرد: حجت الاسلام رضا باستانی، امام جمعه موقت علی آباد کتول از يكشنبه تا پنجشنبه ساعت 5:45 با موضوع «سيماي پيامبراكرم درقرآن» در رواق امام خمینی(ره) سخنرانی می کند.

وی بیان کرد: حجت الاسلام والمسلمین علي نظري منفرد، استاد حوزه علمیه قم به مدت پنج روز از دوشنبه تا پنجشنبه ساعت 10:15 به تبیین «اخلاق وتربيت در احاديث امام رضا» می پردازد.

دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی ادامه داد: حجت الاسلام جعفر اسلامی فر نیز از دوشنبه تا پنجشنبه این هفته ساعت 16 یا موضوع «اخلاق كريمه پيامبراكرم» در رواق امام خمینی(ره) سخنرانی می کند.

وی افزود: حجت الاسلامر مهدی ماندگاری ساعت شش بامداد روز جمعه پنجم آذرماه به بیان «انصارالحسين الگوي انصارالمهدي» و از جمعه پنجم تا سه شنبه نهم آذرماه ساعت 21:30 در رواق امام خمینی(ره) به تبیین «سبك زندگي نبوی» می پردازد.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین كازرونی، نماینده مجلس خبرگان رهبری از دوشنبه یکم تا یکشنبه هفتم آذرماه ساعت 12:15 به بیان «احاديث نبوي» می پردازد.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی عنوان کرد: تبیین «ده اصل زندگی در سيره رضوي» همزمان با شب اربعین تا سه شنبه شب ساعت 20 از سوی حجت الاسلام سيد محمود مدني صورت می گیرد.

حجت الاسلام حسینی از قرائت زيارت اربعين در روز یکشنبه سی ام آبان ماه همزمان با اربعین در دو نوبت از سوی ابراهیم احمدی و علي ملائكه خبر داد.

وی افزود: در این هفته دعاي توسل از سوی احمد واعظی، دعاي كميل از سوی سعيدحداديان و دعاي ندبه از سوی سید مهدی میرداماد قرائت می شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی تصریح کرد: در این ایام پس از نمازهای جماعت زيارت امين الله از سوی حسن اسلامی، هادی فکور، ابراهیم قانع، سید مهدی میرداماد، میثم مطیعی و محمد عطاپور قرائت می شود. /1308/302/ب2

ارسال نظرات