۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۴۶۲۴۴۷
مدیر مدرسه علمیه باب الحوائج اهواز خبر داد؛

فعالیت های تبلیغی ۲۰ طلبه مدرسه علمیه باب الحوائج در اربعین

مدیر مدرسه علمیه باب الحوائج اهواز با اشاره به فعالیت های آموزشی و پژوهشی مدرسه، از فعالیت تبلیغی ۲۰ طلبه مدرسه در مسیرهای پیاده روی زوار حسینی خبر داد.
تبلیغ در اربعین

حجت الاسلام امین ذوالفقاری، مدیر مدرسه علمیه باب الحوائج اهواز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که دروس مدرسه به صورت حضوری و با تدریس اساتید مجرب صورت می گیرد، ابراز داشت: برای دروسی همچون منطق، اصول و فلسفه افزون بر تدریس و مباحثه، مشاوراتی با حضور اساتید برگزار و کتب و نظریات پیرامون دروس فوق الذکر بررسی می شود.

مدیر مدرسه علمیه باب الحوائج اهواز با بیان این که افزون بر برگزاری مباحثه ها، اساتیدی جهت نظارت بر کیفیت مباحثه طلبه ها در مدرسه حضور دارند، خاطرنشان کرد: تحقیق و پژوهش در زمینه های مختلف، حضور اساتید جهت آموختن شیوه های تحقیق و پژوهش به طلبه ها و انتخاب موضوع تحقیق از دیگر فعالیت های این مدرسه در سال جاری است.

این مقام مسؤول به تحصیل ۸۵ طلبه در پایه های اول تا نهم و پذیرش ۱۳ طلبه در سال کنونی تحصیلی اشاره و عنوان کرد: در زمینه جشنواره علامه حلی، ترغیب و تشویق طلبه ها، برگزاری جلسات منظم با اساتید و طلبه ها جهت شرکت فعال در جشنواره را داشتیم و همچنین ان شاالله در نیمه شعبان پیش رو ۲۰ طلبه معمّم خواهند شد.

حجت الاسلام ذوالفقاری به برگزاری برنامه های تبلیغی در محرم، صفر و اربعین حسینی اشاره و اظهار داشت: کلاس های درس طلبه های پایه هشتم و نهم زودتر از موعد مقرر تعطیل و ۲۰ طلبه این پایه ها در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه و نجف، کوفه و کربلا مستقر و به فعالیت های تبلیغی و فرهنگی می پردازند.

وی در پایان سخنان خود ابراز داشت: راهپیمایی اربعین عاملی در اتحاد شیعیان و اهل تسنن است که در این باره شاهد حضور اهل تسنن در این حرکت عظیم هستیم./۹۴۶۶/303/ب2

ارسال نظرات