۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۴۶۲۴۶۳

آیت الله علم الهدی با خانواده شهید هریری دیدار و گفت و گو کرد

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی شامگاه شنبه با خانواده شهید مدافع حرم ملاقات و گفت و گو کرد.
آیت الله علم الهدی در دیدار با خانواده شهید هریری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی شامگاه شنبه پیش از حضور در مراسم عزاداری اربعین حسینی با حضور در منزل خانواده شهید حسین هریری، شهادت این رزمنده دلاور مدافع حرم را به ایشان تبریک و تسلیت گفت.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی خطاب به همسر شهید هریری اظهار کرد: فضای امروز کشور ما بحمدالله به گونه ای است که زن و مرد با هم در راه اسلام مجاهدت می کنند و شما نیز راه این شهید را ادامه دهید.

وی با بیان این که امروز رزمندگان مدافع حرم با بصیرت مضاعفی نسبت به رزمندگان دفاع مقدس در صحنه دفاع از اسلام حاضر شده اند، تصریح کرد: امروز رزمندگان مدافع حرم با یک بصیرت بالای سیاسی، دنیا را می شناسند و هدفمندی ای دارند که این هدفمندی در دوران دفاع مقدس کمتر بود. چرا که در آن دوران ما در شرایط دفاعی بودیم اما امروز جوانان ما در کنار دریای مدیترانه به جنگ با دشمنان اسلام مشغول هستند.

آیت الله علم الهدی خاطرنشان کرد: خانواده های شهدای مدافع حرم نیز از این بصیرت برخوردار هستند و این ها همه عنایت امام زمان(عج) است که انقلاب اسلامی را تضمین کرده و به آن جهت می دهند.

امام جمعه مشهد مقدس همچنین پس از این دیدار در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: شهادت به دو شکل است؛ یا ارادی است و یا تصادفی. هر چند شهادت در هر دو شکل ارزش دارد اما این که عزیز رزمنده ای از ایران حرکت کند و در کویر عراق و شام در برابر دشمنان اسلام ایستاده و تا مرز شهادت از انقلاب دفاع کند، این شهادت نزد خداوند ارزش والایی دارد.

خانواده شهید هریری نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور آیت الله علم الهدی در منزل شهید، به بیان نکاتی پیرامون زندگی شهید حسین هریری پرداختند.

خانواده همسر شهید هریری با بیان این که شهادت وی در حالی اتفاق افتاد که تنها حدود  چند ماه از آغاز زندگی مشترک آن ها گذشته است، حضور این شهید در جبهه مقاومت سوریه را از درخواست های وی برای ازدواج برشمردند.

گفتنی است، پیکر شهید حسین هریری صبح امروز در اجتماع عزاداران اربعین حسینی از میدان شهدای مشهد مقدس به سمت حرم مطهر رضوی تشییع شد./820/202/ب2

ارسال نظرات