۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۴۶۲۴۸۲
فرمانده نیروی انتظامی کشور:

تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اندیشیده شده است

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: حدود 50 درصد از زائران اربعین تاکنون وارد کشور شده اند، بازگشت زائران حسینی از طریق مرزهای سه گانه شلمچه، چذابه و مهران افزایش یافته و این روند ادامه دارد.
سردار اشتری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی کشور، در جریان سفر به مهران از پایانه مرزی مرزی و نحوه خدمات‌رسانی به زوار حسینی همزمان با آغاز موج بازگشت بازدید کرد و اظهار داشت: حدود 50 درصد از زائران اربعین تاکنون وارد کشور شده اند، بازگشت زائران حسینی از طریق مرزهای سه گانه شلمچه، چذابه و مهران افزایش یافته و این روند ادامه دارد.

وی بیان داشت: بیشتر زائران با خودروهای شخصی به مرزهای سه گانه کشور مراجعه کرده اند و انتظار داریم در مسیر بازگشت حتما با صبر و حوصله رانندگی کنند.

وی عنوان کرد: اگر زائری خسته است حتما در مکان های اعلام شده استراحت کنند تا مانع از بروز حوادث احتمالی در جاده ها باشد.

اشتری عنوان کرد: همه دستگاه های اجرایی به خوبی پای کار هستند و خوشبختانه روند خدمات رسانی به زوار نیز به خوبی انجام شده است.

وی افزود: نیروی انتظامی نیز در کنار سایر دستگاه های اجرایی در تمامی بخش ها برای خدمات رسانی به زوار آماده است و در بحث های امنیت، ترافیک  تا آخرین لحظه خدمات رسانی را ادامه می دهد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد تردد زوار حسینی در ایام اربعین از پایانه مرزی مهران صورت گرفته است، تصریح کرد: مسیرهای تردد اتوبوس ها برای انتقال زائران به شهرهای مبدأ آماده شده است.

سردار اشتری همچنین امروز در نشست ستاد اربعین حسینی استان ایلام با حضور مسئولان اجرایی استان حضور خواهد داشت و با مسؤولان استان و مسؤولان ستاد اربعین استان ایلام در خصوص آخرین وضعیت بازگشت زوار به پایانه مرزی مهران و تمهیدات اندیشیده شده گفت‌ وگو خواهد کرد.

مرز مهران در چند روز اخیر شاهد موج بازگشت زوار اربعین حسینی بوده و بر اساس اعلام مسئولان استان تاکنون بیش از 500 هزار زائر اربعین حسینی از طریق این مرز وارد کشور شده است./879/203/ب2

ارسال نظرات