۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۴۶۲۵۸۰
رییس مجمع نمایندگان شمال کشور:

بهره گیری از فرهنگ بسیجی خنثی کننده هجمه های شوم دشمنان است

رییس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس با بیان این که عزت، عظمت و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پرتو بهره گیری از فرهنگ بسیجی است، گفت: بهره گیری از فرهنگ بسیجی خنثی کننده هجمه های شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
یوسفیان ملا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، رییس مجمع نمایندگان شمال کشور امروز در جمع خبرنگاران با گرامی داشت فرارسیدن هفته بسیج اظهارداشت: بسیج مستضعفان با تدبیر و دوراندیشی ارزشمند امام خمینی(ره) ایجاد شده و دستاوردهای گرانقدری داشته است.

بسیج فرصت ارزنده ای برای دفاع از ارزشها است

رییس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس افزود: تشکیل بسیج مستضعفان ظرفیتی عظیم و گرانقدر برای ملت شریف و ایثارگر ایران اسلامی برای صیانت از انقلاب اسلامی ایران است، بسیج فرصت ارزنده ای برای دفاع از ارزشها و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف است که برکات والایی در آن قرار دارد.

یوسفیان ملا تصریح کرد: امروز کارنامه درخشان عملکرد بسيجیان الگويی شفاف و چراغ راه برای ملت‌ هايی است كه خواهان عزت، سربلندی، پيشرفت، استقلال و حاكميت ارزش ‌های الهی وانسانی هستند، با فراگیر شدن تفکر بسیجی که همان اخلاص، ایمان به هدف، بالندگی و رشد آفرینی است در ذهن همه افراد جامعه حرکتی همسو را به دنبال دارد.

رییس مجمع نمایندگان شمال کشور بسيجيان با اخلاص را فرزندان معنوی امام و انقلاب دانست و بیان داشت: سربازان فی سبیل الله مقام معظم رهبری در طول دفاع مقدس، با اعتقاد، شجاعت و روحیه ایثار در مقابل دشمن به ویژه استكبار جهانی ايستادگی و مقاومت كردند، بسیجیان ایران اسلامی ماندگارترين صحنه های شجاعت و پايمردی ملت بزرگ ایران اسلامی در راه دفاع از دين و ارزش های الهی را  خلق کردند.

ضرورت بهره گیری از تفکر بسیجی

وی با گرامی داشت سالروز تاسیس شجره طبیه بسيج به فرمان حضرت امام خمينی(ره) اظهارداشت: فرهنگ بسیجی برکات و دستاوردهای ارزشمند و متعالی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس افزود: عزت، عظمت و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پرتو بهره گیری از فرهنگ بسیجی است؛ بهره گیری از فرهنگ بسیجی خنثی کننده هجمه های شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری زمینه ساز عزت و عظمت نظام اسلامی

وی اظهارداشت: تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری دستاوردهای ارزنده ای برای نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد که باید آن را سرلوحه امور خود قرار دهیم.

رییس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس افزود: ضرورت دارد تدابیر حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا و مقام معظم رهبری را چراغ راه خود قرار دهیم که زمینه ساز عزت و عظمت بیش از پیش نظام اسلامی می شود./1314/پ203/ج1

ارسال نظرات