۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۴۶۲۶۲۴
امام جمعه بروجرد:

تربیت نیروی انقلابی رسالت نیروهای بسیجی است

امام جمعه بروجرد رسالت بسیج را در تربیت نیروهای انقلابی بسیار خطیر دانست و گفت: با تقویت برنامه های بسیج باید در جهت انجام این رسالت خطیر گام برداشت.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، ظهر امروز در دیدار با بسیجیان که در دفتر امام جمعه بروجرد برگزار شد، گفت: بسیج شجره طیبه، تنومند و پشتوانه عظیم انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه بسیج در هر دوره ای متناسب با شرایط زمان ثمر داده و اثربخش بوده است، افزود: بسیج نیروی کارآمد نظام برای همه میدانها بوده است.

امام جمعه بروجرد اساس ایجاد بسیج را پشتوانه امنیتی محکم برای نظام دانست و با اشاره به نقش بسیج در شکل گیری انقلاب و پس از آن اظهار داشت: پس از دوران دفاع مقدس اگر بسیج نبود حرکتهای سازنده کشورلنگ می ماند.

وی بسیج را عنوانی عام برای همه مسلمانان بیدار و هوشیار عنوان کرد و تأکید کرد: نباید از بسیج غافل شد و همواره باید به تقویت این نهاد مردمی توجه کرد.

حجت الاسلام ترابی با تأکید بر ضرورت ارتقای توانمندیهای بسیج، اظهار داشت: ارتقای کمی، کیفی، بصیرتی و مهارتی نیروهای بسیجی باید مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.

وی با تأکید بر بازگو کردن خدمات بسیج برای مردم، ادامه داد: تبیین و ترویج فرهنگ بسیج برای تربیت نیروی انسانی انقلابی ضروری است و برای انجام این رسالت خطیر برنامه های بسیج باید تقویت شود.

امام جمعه بروجرد با اشاره به وحشت استکبار جهانی از این نهاد انقلابی و عمومی بیان داشت: بسیج و بسیجیان همیشه مورد تهاجم دشمنان انقلاب اسلامی قرار گرفته اند.

وی اقدامات بسیج را خنثی کننده هجمه های دشمن عنوان کرد و گفت: فعالیت بسیج و تربیت نیروهای بسیجی در تحقق آرمانهای انقلاب و رشد و پیشرفت کشور مؤثر است./9459/203/ب2

ارسال نظرات