۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۴۶۲۷۱۷
مسؤول بسیج طلاب سپاه کربلا:

کمرنگ شدن تفکر انقلابی زمینه ساز نفوذ دشمن در کشور است

مسؤول بسیج طلاب سپاه کربلا با اشاره به این که چشم طمع دشمنان همواره به این انقلاب و نظام بوده است، گفت: تا زمانی که تفکر بسیج در این کشور حاکم باشد هیچ خطری آرمان های انقلاب اسلامی تهدید نخواهد کرد.
نفوذ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام فرخی، رییس سازمان بسیج طلاب سپاه کربلا امروز در جمع طلاب بسیجی مرکز استان از بسیج به عنوان مهم ترین پشتوانه اقتدار ملی عنوان کرد و گفت: بنا به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، تا زمانی که در کشور نوای دل‌نشین بسیج طنین‌انداز باشد، چشم طمع دشمنان و جهان خواران از آن دور خواهد بود.

وی از بسیجیان به عنوان سربازان همیشه در صحنه ولایت یاد کرد و با بیان این که بسیج هیچ گاه گرفتار عافیت طلبی نشده است، افزود: بسیج همواره هوشیار و با بصیرت از انقلاب و نظام اسلامی حراست می کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که چشم طمع دشمنان همواره به این انقلاب و نظام بوده است، تصریح کرد: تا زمانی که تفکر بسیج در این کشور حاکم باشد هیچ خطری آرمان های انقلاب اسلامی تهدید نخواهد کرد.

مسؤول سازمان بسیج طلاب سپاه کربلا با تأکید بر این که بدون حضور در صحنه بسیج ارزش های انقلابی در خطر خواهد بود، خاطرنشان کرد: زمانی خطر نفوذ دشمن در کشور حس می شود که افکار انقلابی و بسیج در جامعه کمرنگ شود.

حجت الاسلام فرخی اقدام امام خمینی(ره) در تشکیل نیروی بسیج را نشان از بصیرت و آینده گری ایشان در حفظ انقلاب دانست و تصریح کرد: در هر مقطعی از این انقلاب همواره دشمنان داخلی و خارجی سعی در ضربه زدن به آرمان هایی که با ریخته شدن خون پاک شهدا به دست آمده بوده اند و تفکر بسیج می تواند سد محکمی در برابر این تفکرات انحرافی باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران از بسیج به عنوان خالص و باتقوا ترین نیروی انقلاب یاد کرد و با بیان این که بسیج تجلی تفکر انقلابی در کشور است، خاطرنشان کرد: نیروی انقلابی و با بصیرت بسیج همواره پشتوانه محکمی برای این انقلاب بوده است و در دفاع و حراست از جایگاه ولایت همواره پیشگام بوده است.

حجت الاسلام فرخی به نقش بسیجیان در جریان فتنه اشاره کرد و با تأکید براین که حضور در صحنه بسیجیان مانع شعله ورتر شدن آتش فتنه شد، بیان داشت: اگر بسیج نبود فتنه گران داخلی و خارجی اهداف شومی که در راستای براندازی نظام بود را عملی می کردند.

وی تفکر انقلابی را رمز پیشرفت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سه دهه اخیر دانست و خاطرنشان کرد: در هر مقطعی که کشور از این تفکر ارزشی و اصیل فاصله گرفت، کشور کمی از آرمان ها و ارزش های انقلاب فاصله گرفته است.

استاد حوزه علمیه مازندران، مهم ترین نقشه دشمن را فاصله گرفتن مردم از آرمان های انقلاب دانست و با بیان این که دشمن می داند برای کلید زدن پروژه نفوذ در جمهوری اسلامی ایران باید زمینه فاصله گرفتن مردم از آرمان های انقلاب را فراهم کند، ادامه داد: متأسفانه عده ای در داخل کشور نیز جاده صاف کن دشمن در کمرنگ کردن آرمان های انقلابی هستند.

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان سپاه کربلا با بیان این که تفکر بسیجی و انقلابی که همسو با آرمان های انقلاب است با اهداف و برنامه های عده ای در کشور در تضاد است و به همین دلیل تلاش می کنند از گسترش آن در جامعه جلوگیری کنند، خاطرنشان کرد: بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی به زنده بودن همین آرمان های اصیل انقلابی است.

حجت الاسلام فرخی با بیان این که بسیج اختصاص یه جریان خاصی ندارد و متعلق آحاد ملت ایران اسلامی است، گفت: این مردم در هر مقطعی که احساس کردند انقلاب و آرمان های نظام به خطر افتاده است با تکیه بر همان تفکر بسیجی و انقلابی خود در میدان حاضر می شوند و از انقلاب و میراث شهدا حراست و پشتیبانی می کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مبارزه با ظلم و استکبار جزء اصول مهم و غیر قابل تغییر انقلاب اسلامی و ملت ایران دانست و تصریح کرد: برای این ملت هوشیار و با بصیرت جمهوری خواه و دموکرات فرقی نمی کند، چون ملت ایران به خوبی می داند که سیاست دولتمردان آمریکایی علیه ملت ایران ظالمانه و خباثت آلود است.

حجت الاسلام فرخی با اشاره این‌که امروز بسیج عصاره آزادی، مقاومت و شهادت طلبی و قاطعیت عمل در مقابله با دشمنان اسلام و قران و مسلمانان  است، افزود: امروز جوانان کشورمان با الگو قرار دادن تفکر بسیج در دفاع از جبهه حق در میدان مبارزه حضور دارند.

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان سپاه کربلا با اشاره به این که آمریکا در 38 سال گذشته هر چه در توان داشته برای نابودی و جلوگیری از پیشرفت انقلاب اسلامی به کار گرفته است، گفت: اما ملت ایران با بهره گیری از تفکر بسیجی و انقلابی توطئه های شوم دشمن را خنثی کردند و  اجازه ندادند نهال نوپای انقلاب اسلامی از بین برود.

حجت الاسلام فرخی با بیان این که این ملت برای رشد نهال انقلاب اسلامی صدها هزار شهید تقدیم کردند، بیان داشت: با توجه به این که در حال حاضر کشور در جنگ مستقیم قرار ندارد، اما فرزندان انقلاب اسلامی برای دفاع از کشور و جلوگیری از توطئه تکفیری در داخل مرزهای کشورهای همسایه در حال جنگیدن با دشمنان اسلام هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که جنگ دشمنان و بدخواهان با انقلاب اسلامی پایانی ندارد و هر روز شاهد تحرک جدیدی از سوی جبهه کفر علیه انقلاب هستیم، خاطرنشان کرد: به برکت اهل بیت(ع) و خون پاک شهدای مدافع حرم توطئه خطرناک گروه های تکفیری در حال ابودی کامل است./202/950/ب1

ارسال نظرات