۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۴۶۲۷۲۴
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

دشمن به دنبال از میان بردن روحیه بسیجی در بین ملت است

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه امروز استکبار جهانی برای تأمین اهداف شیطانی خود، از بین بردن تفکر بسیجی و روحیه جهادی ملت ایران را در دستور کار خود دارد، گفت: همین تفکر بسیجی است که کشور را امروز در مسیر توسعه و پیشرفت قرار داده و دست دشمنان طمع کار را از منابع و ذخایر کشور دور نگاه داشته است.
حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام جواد حاجی‌زاده عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی امروز در همایش ائمه جماعات، هیأت امنای مساجد و مسؤولان پایگاه های بسیج با بیان اینکه بسیج و ارتش بیست میلیونی یک استراتژی به موقع از امام راحل بود، گفت: تشکیل بسیج یک اقدام حیاتی برای نظام اسلامی بود.

وی نهال بسیج را ریشه دار و قدرتمند خواند و ابراز داشت: امروز نیروی مقاومت اسلامی در منطقه که در برابر نیروهای تکفیری و داعش ایستاده اند و تلاشهای استکبار جهانی برای تضعیف مسلمانان را عقیم گذاشته اند، همه ریشه در تفکر بسیجی و برگرفته از آموزه های همین تفکر بسیجی است.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی اقتدار ایران اسلامی را مرهون تفکر بسیجی دانست و ابراز داشت: ترویج و تحکیم تفکر و اندیشه بسیجی وظیفه مسؤولان بسیج در پایگاه های بسیج درسراسر کشور است، تقویت اندیشه بسیجی برابر با دور ماندن کشور از چشم طمع دشمنان است.

وی با بیان اینکه امروزاستکبار جهانی برای تأمین اهداف شیطانی خود، از بین بردن تفکر بسیجی و روحیه جهادی ملت ایران را در دستور کار خود دارند، خاطرنشان کرد: همین تفکر بسیجی است که کشور را امروز در مسیر توسعه و پیشرفت قرار داده است و دست دشمنان طمع کار را از منابع و ذخایر کشور دور نگاه داشته است.

حجت الاسلام حاجی زاده با اشاره به خطر بازگشت تفکر غربی و غرب زدگان به داخل کشور، تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی دستهای غرب زدگان از انقلاب و کشور کوتاه شد، اما امروز عده ای به دنبال آن هستند که سم مهلک غرب زدگی را برای بار دیگر به درون کشور تزریق کنند.

وی با بیان اینکه خط امام و رهبری تداوم مبارزه با استکبار جهانی است، اذعان داشت: برخی امروز در داخل کشور بر خلاف اندیشه بسیجی که برگرفته از اندیشه امام راحل است به دنبال عادی سازی رابطه و مذاکره با آمریکا هستند، کشور با اندیشه بسیجی پیشرفت خواهد کرد و سازش با استکبار و کشورهای استکباری هیچ تأثیری در این امر نخواهد داشت.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با انتقاد از وضعیت بیکاری جوانان تحصیل کرده و نبود زمینه ازدواج در جوانان، اذعان داشت: معضل امروز جامعه عدم توجه به مشکلات جوانان و نسل آینده ساز کشور است، نرخ بیکاری در دولت یازدهم افزایش‌ یافته است.

وی با بیان اینکه آمار بیکاری در حال افزایش است، تصریح کرد: مشکلات اقتصادی و بیکاری در کشور باعث شده است عده ای رفع مشکلات را در ارتباط با آمریکا دنبال کنند، اما دین اسلام مخالف با استکبار و هر گونه ساز با استکبار جهانی است که مصداق اتم آن آمریکای جنایت کار است.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه آمریکا غیر قابل اعتماد است، گفت: در جریان برجام آمریکاییها برای بار دیگر با عمل نکردن به تعهدات خود نشان دادند که غیر قابل اعتماد هستند، آمریکا با لبخند مزورانه خود از پشت به ملت ایران ضربه خواهد زد، استکبارستیزی از مواردی است که مورد تأکید دین اسلام و امام راحل بوده و هست.

وی تصریح کرد: تاریخ نشان داده است که آمریکا هیچ گونه غیر و منفعتی به ملت ایران نرسانده است، ابراز داشت: آمریکا در همین تعهدات برجام عکس عمل کرد تحریمهای جدیدی را علیه ایران اعمال کرد، حقیقت آن است که پیشرفت و اقتدار کشور در گرو تفکر بسیجی و انقلابی ملت ایران است.

عضو شورای استانز حوزه علمیه آذربایجان شرقی گفت: آمریکایی برای نفوذ به ایران با همکاری هم‌پیمانان اروپایی درصدد راه‌اندازی دفتر اتحادیه اروپا در تهران هستند و سعی دارند پای غربیها به کشور اسلامی باز کنند غربیها تلاش می‌کنند تا ضربه‌ای از ایران در دوران انقلاب و تسخیر لانه جاسوسی خورده‌اند را با ایجاد دفتر اتحادیه اروپا جبران کنند، دفتر اتحادیه اروپا جاسوس خانه اروپا در کشور خواهد بود./202/854/ب1

ارسال نظرات