۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۴۶۲۷۷۲
آیت الله ممدوحی:

حماسه اربعین جبهه کفر و استکبار را مایوس کرد

عضو جامعه مدرسین با بیان این که حضور حماسی و میلیونی مردم جهان در اربعین الحمدلله کفر را مأیوس می کند، گفت: این مانور جهانی جمعیت و آیین اسلام را به دنیا معرفی می کند و مردم هم باید سعی کنند که شعارها را همیشه حفظ کنند.
آیت الله ممدوحی

آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به حماسه آفرینی شیعیان و مسلمانان جهان در راهپیمایی اربعین حسینی، این مسأله را دارای پیام های گوناگونی دانست.

وی افزود: اسلام یک سیاست بسیار جالبی دارد که در احکام خود آنچنان سازماندهی کرده که در هر سال و ایامی چند مانور جمعیتی فوق العاده همانند حج، شب های احیا، نمازهای جمعه و نمازهای اعیاد دارد.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که راهپیمایی اربعین هم بر مانورهای اسلام اضافه شده است، اظهار داشت: اسلام درصدد این مانورها است تا قدرت مسلمانان و شیعیان را به رخ کفر بکشاند تا بدانند جمعیتی متحد، باوقار و دارای امنیت هستند.

وی ادامه داد: دو چیز در راهپیمایی اربعین خیلی مهم به شمار می رود که عبارت از کثرت جمعیت و وجود امنیت است، با این که ناامنی هایی برای ما درست کردند نه تنها از جمعیت کم نشده بلکه جمعیت بیشتری با شجاعت و جسارت بیشتری حضور پیدا کردند.

آیت الله ممدوحی با بیان این که حضور حماسی و میلیونی مردم جهان در اربعین الحمدلله کفر را مأیوس می کند، ابراز داشت: این مانور جهانی جمعیت و آیین اسلام را به دنیا معرفی می کند و مردم هم باید سعی کنند که شعارها را همیشه حفظ کنند./1323/ت302/ج

ارسال نظرات