۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷
کد خبر: ۴۶۲۷۷۸
مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز:

اسلام ستیزی جزو سیاست ثابت دولت های آمریکا است

مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز با اشاره به واقعیت های سیاست آمریکا، اسلام ستیزی را از اصول ثابت دولت های آمریکا در سیاستگذاری برشمرد.
اسلام ستیزی

حجت الاسلام سید علی جزایری، مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به بدعهدی آمریکا در طول تاریخ نسبت به ملت ایران، ابراز داشت: نقض برجام با روی کار آمدن دولت جدید، با توجه شعارها و چینش اعضای کابینه بعید نیست و براساس بیانات رهبر معظم انقلاب و اعتقادات ملت ایران، آمریکا غیرقابل اعتماد است.

مدیر مدرسه علمیه  امام خامنه ای اهواز با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که دو حزب حاکم آمریکا برای ملت ایران سودی نداشته و انواع تحریم ها را اعمال کرده اند، خاطرنشان کرد: اروپایی ها در برجام افزون بر آمریکا طرف دیگر معاهده هستند اما در این باره شاهد تبعیت اروپایی ها از تصمیم گیری های آمریکا بوده که در طی مذاکرات هسته ای و برجام شاهد اعتراف اروپایی ها مبنی بر فصل الخطاب بودن سخن آمریکا هستیم.

این مقام مسؤول با بیان این که اتحادیه اروپا در صورت نقض برجام از سوی آمریکا توانایی ارائه موضع مستقل ندارد، گفت: اتحاد ضعیف اروپا و آمریکا با موضع گیری های دولت جدید آمریکا از بین خواهد رفت؛ چرا که اروپایی ها در صورت نقض برجام بسیار متضرر خواهند شد.

حجت الاسلام جزایری فضای تبلیغاتی دوران انتخابات را مغایر با دوران واقعی حاکمیت رییس جمهور جدید آمریکا برشمرد و افزود: سیاست های آمریکا بر اصول و مبانی پایه گذاری شده که با جابه جایی دولت ها تغییر پیدا نخواهد کرد و باید دانست که تبعیض نژادی، اسلام هراسی و اسلام ستیزی از واقعیت های سیاست آمریکا است که دولت ها براساس آن عمل کرده اند.

وی با بیان این که اسلام هراسی و اسلام ستیزی جزو سیاست ثابت دولت های آمریکا است، خاطرنشان کرد: دولت جدید نیز بر این منوال پیش خواهد رفت و خصومت آمریکا با ملت و دولت ایران، مقاومت و جهان اسلام کم نخواهد شد؛ چرا که سیاست های رییس جمهور جدید آمریکا دنباله رو دولت های گذشته بوده و لابی های صهیونیسم نیز پیگیر طرح های مذکور خواهند بود./۹۴۵۶/302/ب2

ارسال نظرات