۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۴۶۲۸۹۳
کارشناس سیاسی:

سیاست آمریکا جلوگیری از اقتدار نظام اسلامی است

کارشناس سیاسی با اشاره به سیاست های ثابت و تغییر ناپذیر آمریکا، گفت: جلوگیری از پیشرفت و اقتدار نظام اسلامی جزء سیاست های اصلی دولتمردان آمریکایی است.
آمریکا

محمدعلی بیگ زاده، کارشناس سیاسی و فعال فرهنگی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به استراتژی کلان آمریکا در رویارویی با ارزش های انقلاب اسلامی، ابراز داشت: انقلاب اسلامی منشأ تفکر ضداستکباری و آمریکا نماد شیطان و استکبار کفرجهانی است که رهبر معظم انقلاب در سخنان خود بارها مورد تأکید قرار دادند و نگاهی کلان به این مقوله پاسخ بسیاری از سؤالات را خواهد داد.

کارشناس سیاسی با اشاره به این که دولتمردان ما نگرش کلان را فراموش و از این حیث تصمیم گیری های مقطعی را اتخاذ می کنند، خاطرنشان کرد: تصور دولتمردان ما بر آن است که با تغییر دولت های آمریکا استراتژی ها تغییر پیدا خواهد کرد در حالی که شیطان از زمان آفرینش انسان، استراتژی انحراف انسان ها از خط الهی را در پیش می گیرد.

این فعال فرهنگی با بیان این که انقلاب اسلامی در مسیر الهی قرار دارد، گفت: آمریکا به عنوان نماد شیطان باید با انقلاب اسلامی در همه زمینه ها مخالفت کند که در این زمینه تغییری در سیاست و استراتژی کلان آمریکا با روی کارآمدن دولت جدید ایجاد نخواهد شد و تنها در راهکارها و راهبردها تغییرات خواهد بود.

بیگ زاده در ادامه سخنان خود با بیان این که سیاست های آمریکا جلوگیری از پیشرفت و اقتدار نظام اسلامی است، عنوان کرد: کابینه جدید دولت آمریکا متشکل از افراد رادیکالی است که در پست های سابق خود سیاست های ضدایرانی داشتند و چه بسا این سیاست ها تشدید خواهد شد.

وی گفت: اکنون خوش بینان به مذاکره با آمریکا حداقل متوجه شدند که سیاست های آمریکا ثابت و چهره استبکاری آن واضح تر شده است.

این کارشناس سیاسی به مشکلات اقتصادی اتحادیه اروپا و آمریکا اشاره و ابراز داشت: منافع اقتصادی و حل معضلات آن برای کشورهای اروپایی بسیار باارزش است و آمریکا تا آنجایی که بتواند از اروپا برای پیشبرد اهداف و حل مشکلات اقتصادی استفاده خواهد کرد و در صورت آگاهی به ناتوانی اروپا، قطعا جدایی پیش خواهد آمد.

این فعال فرهنگی با بیان این که جدایی و اختلاف اروپا با آمریکا نقطه قوتی برای ما خواهد بود، افزود: استفاده مقطعی از این اختلاف و خلأ به سود ما خواهد بود./302/9456/ب1

ارسال نظرات