۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۴۶۲۸۹۴
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

فرهنگ بسیج ظرفیتی مناسب برای خنثی کردن توطئه دشمنان است

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری از فرهنگ بسیج بهترین ظرفیت برای خنثی کردن توطئه های دشمنان انقلاب عنوان کرد و گفت: تا زمانی که فرهنگ بسیج در این کشور وجود داشته باشد هیچ گزندی به انقلاب اسلامی و ولایت وارد نخواهد شد.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از بسیجیان این شهرستان با بیان این که بسیج ثمره عظیم انقلاب اسلامی است، گفت: این نیروی مردمی با هوشیاری و آینده نگری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تشکیل شد.

وی با بیان این که بسیج حافظ آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است، افزود: این شجره طیبه پاسدار حقیقی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که این لشکر مخلص خدا در همه صحنه ها و عرصه ها آماده دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: بسیج در دفاع از ارزش های انقلاب همواره پیشگام بوده و از هیچ قدرتی هراس ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که هیچ قدرتی یارای مقابله با نیروی مردمی بسیج نیست، تصریح کرد: نهضت عظیم انقلاب اسلامی ثمره بسیج آحاد ملت ولایت مدار و با بصیرت ایران اسلامی است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که اگر بسیج مردمی در سال 57 نبود، نهضت انقلاب به پیروزی نمی رسید، بیان داشت: وحدت و همدلی ملت ایران پایه های حکومت ظالم پهلوی را شکست و آن حکومت دست نشانده را به زباله دان تاریخ فرستاد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که نقش بسیج مردمی تنها در پیروزی انقلاب اسلامی نبود، تصریح کرد: حضور اثربخش و تعیین کننده بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس نیز جلوه ای از حضور این نیروی مردمی در دفاع از انقلاب اسلامی بود.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که پس از جنگ تحمیلی نیز بسیج سازندگی برای عمران و آبادی مناطق جنگ زده و محروم به میدان آمد و خرابی ها را جبران کرد، بیان داشت: نقش بسیج سازندگی نیز در رفع مشکلات و خبرابی های پس از جنگ بسیار اثرگذار بود.

وی با بیان این که بسیجی انسان با ایمان و اخلاص و مصمم در سایه امامت و ولایت است، خاطرنشان کرد: یک بسیجی هیچ گاه در برابر انحراف ها سکوت نمی کند بلکه در دفاع از اصول و ارزش ها پیشگام تر از دیگران حرکت می کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که بسیج همواره گوش به فرمان ولایت و رهبری بوده است، تصریح کرد: یک بسیجی برای دفاع از انقلاب و ولی فقیه جان خود را نیز در طلب اخلاص قرار می دهد و اجازه نمی دهد خدشه ای کوچک به انقلاب و رهبری وارد شود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که تضعیف ولایت و رهبری مهم ترین توطئه دشمنان است، بیان داشت: دشمن از هر روزنه ای برای تخریب جایگاه ولایت استفاده می کند و در این مسیر نقش بسیج در دفاع از توطئه ها علیه ولایت و رهبری بسیار سنگین و مهم است.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که عزت و عظمت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون رهنمودهای ولی فقیه است، خاطرنشان کرد: اگر نور امامت و ولایت نبود، توطئه‌های سنگین دشمن شکسته نمی‌شد و دشمنان به اهداف خود می رسیدند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که تلاش بسیج در عرصه های فرهنگی، دینی و سیاسی قابل تحسین است، ادامه داد: ولایت مداری، هوشیاری و بصیرت مهم ترین ویژگی بسیج است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که بسیج نهادی مردمی و بی ادعا است، خاطرنشان کرد: این نیروی مردمی در طول عمر با برکت خود بدون هیچ توقعی در خدمت به نظام و انقلاب در صحنه ها حضور داشته است.

وی، رشد و تعالی امروز جامعه را نیازمند بهره گیری از فرهنگ بسیجی یاد کرد و با بیان این که اگر فرهنگ بسیجی در کشور کمرنگ شود به حتم باید منتظر نفوذ دشمنان باشیم، تصریح کرد: اگر امروز کشور دارای عزت و اقتدار است به برکت حاکم بود همین تفکر اصیل و ارزشی است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری از بسیج به عنوان مکتبی ترین نهاد انقلابی در کشور یاد کرد و گفت: این نهاد مردمی مظهر عظمت و ماندگاری ملت ایران است.

وی از حاکمیت ولایت فقیه و بسیج به عنوان دو یادگار مهم امام خمینی(ره) یاد کرد و با بیان این که امروز تقویت جایگاه بسیج در کشور یک رسالت مهم است، افزود: حراست از این شجره طیبه انقلاب اسلامی یک وظیفه و رسالت عمومی است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که حضور بسیج در جامعه اسلامی مانع رشد تحرک فتنه گران می شود، بیان داشت: با حضور در صحنه بسیجیان دشمنان هیچ گاه فکر توطئه در کشور نیز به ذهنشان خطور نخواهد کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری از فرهنگ بسیج بهترین ظرفیت برای خنثی کردن توطئه های دشمنان انقلاب عنوان کرد و گفت: تا زمانی که فرهنگ بسیج در این کشور وجود داشته باشد هیچ گزندی به انقلاب اسلامی و ولایت وارد نخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که فرهنگ بسیج تجلی ارزش ها و پاسداری از آرمان های اصیل انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: مهم ترین هدف و برنامه دشمنان خدشه دار کردن این آرمان های ارزشمند است.

وی بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در گرو وحدت مردم در سایه فکر بسیجی عنوان کرد و گفت: دشمن از وجود فرهنگ بسیجی در کشور همواره عصبانی و هراسان بوده و تلاش می کند تا این فرهنگ در جامعه کمرنگ شود.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که رسالت بسیج حضور در جبهه های فرهنگی است، تصریح کرد: تلاش و برنامه ریزی دشمنان عبور از مرزهای اعتقادی و تضعیف فرهنگ ناب دینی کشورمان است./950/202/ب3

ارسال نظرات