۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۴۶۲۸۹۶
رییس سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان‌شرقی:

بسیج رسانه، نهاد تبیین گفتمان امام و رهبری است

رییس سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان‌شرقی گفت: بسیج رسانه و فعالان بسیجی در عرصه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و صدا و سیما رسالتی حساس‌تر از گذشته بر عهده دارد.
سیدمسعود نقیب، رییس سازمان بسیج رسانه سپاه عاشورا

سیدمسعود نقیب، رییس سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز که به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج ترتیب یافت، اظهار داشت: بسیج مفهوم تمامی زیبایی‌های انسانی، الهی و معرفتی است که با فرمان امام راحل تأسیس و تا به امروز منشاء خیر و برکات فراوان بوده است.

وی با بیان این‌که فعالیت اقشار مختلف جامعه در بسیج تجلی وحدت ملت ایران است، خاطرنشان کرد: سازمان بسیج رسانه نیز از بدو تأسیس تاکنون توانسته در راستای فعالیت‌های تعریف شده خود در مقاطع مختلف اثرگذار باشد، چنانکه امروز فعالیت خبرنگاران بسیجی توانسته امید و نشاط را برای جامعه به ارمغان بیاورد.

نقیب از بسیج رسانه به عنوان نهاد تبیین گفتمان امام و رهبری یاد کرد و گفت: نقش رسانه‌های داخلی برای مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان علیه انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست، امروز بسیج رسانه و فعالان بسیجی در عرصه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و صدا و سیما رسالتی حساس‌تر از گذشته بر عهده دارد.

رییس سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که اصحاب رسانه باید در نبرد رسانه ای غرب علیه ارزش‌های اسلامی  آگاهانه و بسیجی‌وار عمل کنند، افزود: بسیج رسانه با تأکید بر محوریت گفتمان ولایت و رهبری توانسته در تحقق انسجام رسانه‌ای موفق عمل کند، هر چند با وضعیت ایده‌آل هنوز فاصله داریم.

وی با اشاره به این‌که خبرنگاران بسیجی هیچ‌گاه در دفاع از مصالح ملی و منافع مردم عقب‌نشینی و مصلحت‌اندیشی نمی کنند، افزود: رسانه‌هایی که فرهنگ بسیج را الگو و مشی فعالیت خود قرار داده‌اند، همواره در برابر مسائل مختلف داخلی و خارجی حق‌گو و منصف هستند.

نقیب با بیان این‌که سازمان بسیج رسانه در کنار دیگر اقشار بسیج خود را مکلف به بزرگداشت شعائر اسلامی و انقلابی می داند، تصریح کرد: هفته بسیج فرصتی مغتنم برای یادآوری و بازگویی دلاورمردی‌های بسیجیانی است که بدون هیچ ادعایی در عرصه ایثار، جهاد و شهادت گام برداشتند.

رییس سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان‌شرقی با تأکید بر نقش رسانه‌ها در ترویج و تبیین ارزش‌های دینی و الهی در جامعه گفت: بسیج رسانه با تأسی از سیره مولای متقیان علی(ع) و پیروی از مکتب حضرت سیدالشهدا(ع) در هر زمان و مکان تابع منویات ولایت فقیه بوده و در راستای منافع ملی و مصالح ملت ایران گام می بردارد./935/302/ب3

ارسال نظرات