۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸
کد خبر: ۴۶۲۹۵۲
معاون تبلیغات آستان قدس رضوی:

نخستین گردهمایی «خادم ياران فرهنگ رضوی» سراسر كشور برگزار می شود

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: خستین گردهمایی «خادم ياران فرهنگ رضوی» سراسر كشور ویژه مبلغان، ذاکران و مسؤولان هیئات مذهبی سراسر کشور در مشهد برگزار می شود.
نخستین گردهمایی «خادمياران فرهنگ رضوی» سراسر كشور برگزار می شود

حجت الاسلام سید جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از برگزاری نخستین گردهمایی خادم ياران فرهنگ رضوی سراسر كشور در جوار مضجع منور رضوی خبر داد.

وی افزود: گردهمایی خادم ياران فرهنگ رضوی در قالب دو نشست، ویژه هيأتهاي مذهبی شنبه ششم آذرماه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی در تالار قدس کتابخانه مرکزی حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: نشست نخست ویژه مبلغان و ذاكران هيأتهاي مذهبي است که با حضور هزار مبلغ و ذاكر از سراسر كشور طرح مجمع ذاكران و مبلغان آستان قدس رضوی در این نشست آغاز به کار می کند.

وی تصریح کرد: نشست دوم ویژه مسؤولان هيأتها است که با شرکت دو هزار مسؤول هيأتهاي مذهبي سراسر كشور برگزار می شود که طی آن دو هزار پرچم متبرک رضوی ويژه هيئات به آنها اهدا می شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی بیان کرد: با هدف آشنايي با عزاداري تراز و معيار براساس روايات، فرمايشات امام(ره) و رهبر انقلاب به بيش از 200 هزار نفر از اعضای هیأتهای مذهبی محصولات فرهنگی اهدا می شود.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات سخنرانی و عزاداری جهت نمایندگان هیئات مذهبی در رواق شیخ حر عاملی به همراه اهدای بسته فرهنگی، پرچم و کتاب هیأت از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده است.

وی از برگزاری روزانه 60 برنامه تبلیغی ـ مذهبی ویژه برای هیأتها و کاروان های عزاداری در دارالهدایه خبر داد و گفت: برنامه های پنج روز آخر صفر ویژه هیئات عزاداری از رادیو معارف به صورت زنده پخش می شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی یادآور شد: برنامه های تبلیغی و مذهبی ویژه دهه آخر صفر روزانه در چندین نوبت در رواق های متبرکه رضوی و شبستان های مسجد گوهرشاد برگزار می شود./302/1308/ب1

ارسال نظرات