۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۴۶۲۹۸۰
اعضای حوزه علميه خواهران خراسان در محکومیت اتهام به آیت الله علم الهدی:

برخی امر به معروف را با انگ دخالت در امور دولت و قانون اشتباه گرفته اند

در بیانیه اساتيد، مسؤولان و مديران حوزه علميه خواهران خراسان آمده است: امام خامنه اي فرمودند بالاترين امر به معروف امر به معروف مسؤولان است، جاي بسي تعجب است از كساني که اين واجب اسلامي را نفهميده و امر به معروف را با انگ دخالت در امور دولت و قانون اشتباه گرفته اند.
نشست معاونان آموزش مدارس علميه خواهران خراسان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، جمعی از اساتيد، مسؤولان و مديران حوزه علميه خواهران خراسان ضمن بیانیه ای، بر حمایت از مواضع ولایی و انقلابی آیت الله علم الهدی و لزوم هوشیاری مسؤولان نظام در مواجهه با افراد معلوم الحال تأکید کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم

تقدس زدايي حربه اي كه براي شكستن پشتوانه هاي ولايت فقيه است كه دشمن در پيش گرفته وعده اي دانسته يا از روي جهالت به تقليد از آنها پرداخته اند. البته برداشتهاي متفاوتي از رفتارها وگفتارها ي اين گونه  افراد مي توان ارائه كرد.

در خوشبينانه ترين حالت مي توان اين گونه استنباط كرد كه شايد اين افراد خود را به خاطر برخي سوابق چنان محق مي دانند كه احساس مي كنند بايد در مورد همه چيز حتي مقام شامخ روحانيت مبارز و حامي ولايت مداراظهار نظر كنند و يا اين افراد بر خود واجب مي دانند براي اينكه جامعه روي آرامش را نبيند هر از گاهي اين گونه كلمات سخيف را بر زبان برانند تا مبادا در سايه آرامش سياسي و رواني مردم فهيم و صبور ما از برخي پرونده هاي اختلاس ها وحقوق هاي نجومي سر در بياورند و مطالبه كنند ويا شايد مي خواهند دربازاربر افروخته اهانت كالاي حيراني به مردم بفروشند.

 روحانيت شيعه ومبارز همواره در طول تاريخ مدافع اسلام ناب وآمر معروف وناهي از منكر واقعي حريم دين و ولايت بوده است وبعد از انقلاب اين وظيفه مقدس بر اساس آرمانهاي نظام اسلامي ، مقام شامخ تري يافت تا جايي كه امام خامنه اي زيد عزه فرمودند بالاترين امر به معروف امر به معروف مسئولين است. جاي بسي تعجب است از كساني که اين واجب اسلامي را نفهميده اند و امربه معروف را با انگ دخالت در امور دولت و قانون اشتباه گرفته اند.

از مسئولين محترم خواستاريم كه به جاي حمايت از برخي افراد به مسايل مهم مملكت در اين فرصت باقي مانده بپردازند و به مسئولين وظيفه شناسي كه در حمايت اين افراد معلوم الحال احساس مسئوليت مي كنند ودر جايگاه قانوني بالايي كه قرار دارند وهر وقت خلاف ميلشان موردي مشاهده كنند مي توانند دست به خانه تكاني سمت ها بزنند نصحيت مي كنيم كه سري به بايگاني سخنراني واظهارنظر هاي ضد ونقيض اين افراد بزنند تا متوجه برخي حقايق شوند.

ما جمعي از اساتيد و مسئولين و مديران انقلابي حوزه علميه خواهران خراسان  صرف نظر از جايگاه مقدس امامت جمعه وسمت هاي قانوني حضرت آيت الله علم الهدي، نماينده محترم ولي فقيه در استان، حمايت خويش را از مواضع ولايي و صريح ايشان كه در مقطع حساس انقلاب همچون سدي به تنهايي در مقابل جريان نفوذ فرهنگي وسياسي ايستاده اعلام مي داريم واجازه نمي دهيم با اظهارات سخيف عده اي شايد از روي ناداني كمترين اهانتي به اين فرزند راستين حضرت زهرا سلام الله عليه ايشان بشود./204/930/ب1

ارسال نظرات