۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۴۶۲۹۸۷

نمایشگاه عکس غزل ماندگار افتتاح شد

نمایشگاه عکس غزل ماندگار با موضوع عاشورا و با هدف کمک به کودکان ناشنوا بر پا شد.
غزل ماندگار

به گزارش خبرنگار خبرگزای رسا، نمایشگاه عکس غزل ماندگار، عصر دیروز با حضور تعدادی از هنرجویان و مسؤولان هنر دوست قم به وسیله دختر بچه ای ناشنوا که این نمایشگاه به نام و خاطر او برپا شده است، در نگارخانه شهید آوینی واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در خیابان جمهوری افتتاح شد.

محمد رضا پیمان، مسؤول گروه هنری قم چیلیک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزای رسا با بیان این که این نمایشگاه با هدف خیریه و جمع آوری کمک برای کودکان ناشنوا برگزار شده است، خاطرنشان کرد: قیمت پایه هر اثر به مبلغ 200 هزار تومان در نظر گرفته شده است و تمام مبلغ حاصل از فروش آثار برای درمان کودکان ناشنوایی که توسط گروه قم چیلیک شناسایی شده اند مصرف خواهد شد.

وی افزود: اسم این نمایشگاه از اسم دختر بچه ای ناشنوا به نام غزاله که عکس زیبای او سوژه عکس عاشورایی ما شده بود گرفته شده است؛ او مراحل درمانی پر هزینه ای را دنبال می کند و بخشی از  فروش این نمایشگاه به او اختصاص خواهد یافت.

این نمایشگاه عکس گروهی که با موضوع عاشورا و به وسیله گروه هنری قم چیلیک برپا شده است، از تاریخ 2 الی 7 آذرماه ادامه خواهد داشت و علاقه مندان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه در ساعات 9 الی 14 و 16 الی 19 به محل نمایشگاه مراجعه کنند.

گفتنی است گروه عکاسی قم چیلیک متشکل از 120 عکاس ساکن قم است که به صورت آزاد و مستقل به عکاسی در موضوعات مختلف می پردازند و نمایشگاه غزل ماندگار اولین کار این گروه عکاسی است که از میان 100 اثر ارسال شده تعداد 25 اثر انتخاب و به نمایش گذاشته شده است./843/202/ب3

ارسال نظرات