۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۴۶۳۰۱۵
امام جمعه بیرجند:

نیروی انتظامی باید امنیت را در سایه قانونمندی ایجاد کند

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه نیروی انتظامی باید امنیت را در سایه قانونمندی ایجاد کند، گفت: اگر امروز در امنیت و آرامش هستیم به دلیل جانفشانی های شهدا و تلاش و زحمات خالصانه نیروهای نظامی و انتظامی است که باید از این تلاش ها تقدیر شود.
امام جمعه بیرجند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی، امام جمعه بیرجند صبح امروز در همایش عمومی رؤسای کلانتری ها و فرماندهان پاسگاه های فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: نیروی انتظامی نیروی جهادی، انقلابی، فرهنگی و معنوی است و یکی از رسالت های آن تأمین امنیت در جامعه است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی باید امنیت را در سایه قانونمندی ایجاد کند، گفت: اگر امروز در امنیت و آرامش  هستیم به دلیل جانفشانی های شهدا و تلاش و زحمات خالصانه نیروهای نظامی و انتظامی است که باید از این تلاش ها تقدیر شود.

امام جمعه بیرجند نظام عالم را نظام تربیتی و رشد دانست و افزود: پرسنل و فرماندهان نیروی انتظامی یکی از سخت ترین و دشوارترین کارها را بر عهده دارند، باید ایمان به همراه عمل در کار نیروی انتظامی وجود داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی تصریح کرد: نیروی انتظامی باید در زمینه تهدیدات مختلف دشمن همواره به روز باشد، امروز فضای مجازی مسؤولیت و وظیفه نیروی انتظامی را بیشتر کرده است و جنگ ها و ساماندهی ها نیز تغییر کرده است.

وی شکایت کم از نیروی انتظامی در استان را نشان از همدلی این دستگاه با مردم عنوان کرد و ادامه داد: وقتی انضباط و انتظام در یک جامعه برقرار می شود که نظم در یک دستگاه وجود داشته باشد، باید با تلاش به رشد و تعالی در جامعه دست پیدا کنیم./202/880/ب1

ارسال نظرات