۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۴۶۳۰۵۹
مسؤول بسیج روحانیان و طلاب استان کرمان:

وظیفه طلاب دفاع از مرزهای اعتقادی اسلام است

حجت الاسلام سنجری گفت: طلاب با خوب درس خواندن باید بتوانند در مقابل ترفندهای دشمن بایستند و مرز اعتقادی اسلام را حفظ کنند.
حجت الاسلام والمسلمین محسن سنجری مسوول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام محسن سنجری مسؤول بسیج روحانیان و طلاب استان کرمان امروز ظهر در مراسمی به جهت هفته بسیج که در حوزه علمیه ابراهیمیه برگزار شد، گفت: دوم آذر سالروز تشکیل بسیج طلاب و دانشجویی به دستور امام است.

وی افزود: 22 قشر از گروه های مردم زیر نظر بسیج بوده که در راس آن ها بسیج طلاب قرار دارد که قشر طلاب در کشور وظیفه سنگینی را بر عهده دارند.

حجت الاسلام سنجری با اشاره به این که امام خمینی(ره) در سخنرانی های خود فرمودند که بسیج جلوی نفوذ دشمن را می گیرد، اظهار داشت: از تمام فرزندان کشور می خواهم که با همکاری بسیج بتوانند جلوی نفوذ مستکبرین را به کشور بگیرند.

وی ابراز داشت: در هر کشور که مستکبرین توانستند به آن کشور نفوذ کنند و منافع آن کشور را بگیرند، به سبب این است که بسیج در آن کشور های رنگ و بویی نداشت و مردم جهادانه مشغول به کار نبودند.

استاد حوزه علمیه با بیان این که متأسفانه گروه بسیج در ذهن مردم بد جا افتاده است، خاطرنشان کرد: بسیج واقعی به بسیجی می گویند که جهاد گونه کار کند و در تمام زندگی خود به فرمایشات ولی فقیه گوش فرا دهد تا بتوانند زندگی خوبی را برای خود برپا کنند.

وی بیان داشت: افراطی بودن، بیکار بودن، اهل درس نبودن، لباس خاکی به تن کردن از صفاتی بوده که مردم بسیجی را این طور الفاظی می شناسند حتی می گویند بسیج کاری بی فایده است که این تفکر بسیار خطرناکی شمرده می شود.

حجت الاسلام سنجری با بیان این که بسیج در دنیا کاری کرده که کشورهای سوریه و عراق توانسته اند، پیروز شوند، اظهار داشت: امروز به برکت بسیج تمام قرارگاه های دشمن متلاشی شدند و کاری کرده که روز به روز داعش در سوریه و عراق در حال عقب نشینی است.

مسؤول بسیج طلاب استان کرمان، بیان داشت: کشور آمریکا امروزه در جهان تضعیف شده است و باید منطقه را ترک کند تا آرامش و امنیت به کشور ها برگردد.

وی در پایان گفت: تفکر بسیجی باید همان تفکر ولی فقیه باشد که جهادگونه کار کنند و طلاب با خوب درس خواندن بتوانند در مقابل ترفندهای دشمن بایستند و مرز اعتقادی اسلام را حفظ کنند./202/9707/ب1

ارسال نظرات