۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۴۶۳۰۶۹
مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی:

فرهنگ بسیج رمز توسعه و تعالی کشور است

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری با بیان اینکه فرهنگ بسیج رمز توسعه و تعالی کشور است، گفت: بسیج یک نهال بارور انقلابی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقش مؤثر و دستاودرهای بسیاری را داشته است.
حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری، مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی

حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج یک نهال بارور انقلابی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقش مؤثر و و دستاوردهای بسیاری را داشته است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به برکت بسیج و تفکر بسیجی خطرات بسیاری را سپری و به اقتدار و عزت امروز دست پیدا کرده است، گفت: رمز پیروزی و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران همه در گرو ترویج فرهنگ بسیج و اندیشه بسیجی است، با روحیه بسیجی می توان در حفظ و تثبیت دستاوردهای نظام اسلامی موفق بود.

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با بیان اینکه بسیجیان انسانهایی فداکار، مؤمن، انقلابی، شجاع و مخلص هستند و با ایثار و رشادت همواره یار و یاور مردم و مسؤولان در پیشبرد اهداف انقلاب و شهدا هستند، ابراز داشت: بسیج با روحیه جهادی خود در تمام عرصه ها خدمتگذار انقلاب است.

وی امنیت، اقتدار و پیشرفت را از دستاوردهای تفکر بسیجی دانست و خاطرنشان کرد: امروز به برکت همین تفکر بسیجی و با مدیریت رهبر انقلاب، ایران اسلامی در نهایت امنیت و آرامش به سر می برد، این امنیت را مدیون همین اندیشه استکبارستیزی و ظلم ستیزی بسیج هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری با بیان اینکه بسیج ابتکار ارزشمند امام راحل بود که امروز برکات این هوشمندی امام خمینی(ره) را در طول پیروزی انقلاب اسلامی ایران مشاهده می کنیم، گفت: هفته بسیج یادآور رشادتهای رزمندگان اسلام در طول پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی است.

وی هفته بسیج را فرصت مغتنمی در معرفی و شناساندن این شجره ارزشمند انقلاب دانست و تصریح کرد: امروز شاهد صدور تفکر و فرهنگ بسیجی در منطقه هستیم، رشادتها و مقاومتهای رزمندگان مقاومت در منطقه به ویژه سوریه، عراق و یمن همه مرهون اندیشه و تفکر ایثارگری و آرمان گرایی بسیج است.

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با بیان اینکه تعالی و رشد انقلاب و ایران اسلامی در گرو تحکیم و ترویج تفکر بسیجی است، گفت: ولایتمداری، ایمان، تقوا، ایثار، روحیه جهادی و استکبارستیزی از شاخصه های اساسی تفکر بسیجی است که ترویج آن در جامعه کشور و انقلاب را بیمه خواهد کرد./۸۵۴/302/ب2

ارسال نظرات