۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۴۶۳۱۰۳
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

بصیرت و دشمن شناسی از ویژگیهای بارز بسیج است

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه بصیرت و شناخت از ویژگیهای بارز بسیج و اندیشه بسیجی است، گفت: بسیج دشمن شناس و آگاه در برابر توطئه های دشمن است.
حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام جواد حاجی‌زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی امروز در آیین اختتامیه اردوهای جهادی سال ۹۵ و تجلیل از فعالان عرصه سازندگی با بیان اینکه بصیرت و شناخت از ویژگیهای بارز بسیج و اندیشه بسیجی است، اظهار داشت: بسیج دشمن شناس و آگاه در برابر توطئه های دشمن است.

وی با بیان اینکه بسیجی با بصیرت و اندیشه انقلابی در برابر توطئه های استکبار و دشمنان انقلاب خواهد ایستاد، گفت: بسیج ابتکار و یادگار امام راحل بود که با تیزبینی و آینده نگری این نهال ارزشمند و انقلابی را بنا نهاد، گفت: امام راحل این شجره طیبه را برای تداوم و حیات انقلاب اسلامی بنیان گذاشت و تا به امروز حافظ انقلاب و ولایت بوده است.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در طول پیروزی انقلاب اسلامی برکات و ثمرات بسیج را در توسعه، امنیت، پیشرفت و اقتدار کشور شاهد بودیم، بسیج با روحیه ایثارگری و جهادی خود در تمام عرصه ها عامل پیشرفت کشور و انقلاب بوده است.

وی با بیان اینکه امروز بیش از ۲۵ میلیون بسیجی در سطح کشور وجود دارد، افزود: این میزان بسیج در تمام صحنه‌ها و عرصه‌های اقتصادی، نظامی، سیاسی، فرهنگی با توکل بر خدا و روحیه جهادی بدون هیچ چشم داشتی در مسیر توسعه کشور و انقلاب قدم بر می دارند و برکات بسیاری را به وجود آورده اند.

حجت الاسلام حاجی زاده با اشاره به خصیصه هوشیاری و عمل به موقع بسیج، تصریح کرد: بسیج با هوشیاری و زمان شناسی خود می تواند در برابر توطئه های دشمنان استکباری ایستادگی کند و توطئه نفوذ و اضمحلال اندیشه انقلابی و تفکر بسیجی در جامعه را خنثی و از میان بردارند.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی دانش‌آموزی و دانشجویی نعمت بزرگ انقلاب است، گفت: این اردوها باید با حضور در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته به کمک مردم و اهالی منطقه بشتابند و امور فرهنگی، آموزش و عمران و آبادانی مناطق محروم را در اولویت خود قرار دهند.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با بیان اینکه اسلام ناب محمدی تنها اسلام حقیقی در دنیا است، گفت: خشونت و کشتار که در وهابیت دیده می شود از اسلام نیست و بویی از اسلام نبرده است، دین محمد(ص) دین مهربانی و عشق است، همان‌طور که در پیاده‌روی اربعین در عراق این مهربانی، عشق و ارادت به ائمه اطهار با مشاهده کردیم./۸۵۴/202/ب2

ارسال نظرات