۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳
کد خبر: ۴۶۳۱۶۶
از سوی مدیریت و طلاب جامعه الزهرا صورت گرفت؛

پیام تسلیت در پی درگذشت آیت الله العظمی موسوی اردبیلی

در پی درگذشت حضرت آیت الله العظمی موسوی اردبیلی مدیریت، طلاب و اساتید جامعه الزهرا(س) طی صدور پیامی این ضایعه را تسلیت گفتند.
پیام تسلیت

به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جامعه الزهرا در پی درگذشت حضرت آیت الله العظمی موسوی اردبیلی مدیریت، طلاب و اساتید جامعه الزهرا(س) طی صدور پیامی این ضایعه را تسلیت گفتند.

گفتنی است که در متن این پیام آمده است«بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم  انا لله و انا الیه راجعون رحلت عالم و مرجع جلیل‌القدر حضرت آیت الله العظمی موسوی اردبیلی را به محضر رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقليد، علمای اعلام، حوزه‌های علمیه و عموم ارادتمندان به ایشان تسلیت عرض می نماییم.

ايشان از عالمان برجسته و از همراهان حضرت امام خمینی(ره) و روحانیون نقش‌آفرین در مبارزات زمان طاغوت و متکفل مسئولیت‌هایی مختلف در عرصه‌های سیاسی و اجتماعي در طول دوران انقلاب بوده‌اند؛ اين عالم ديني که از مؤسسین جامعه الزهراء(س) در شهر مقدس قم بوده، سال‌هاي پایانی عمر شریف خویش را در مجاهدت علمی و تلاش برای تعلیم و تربیت متعلمان و جویندگان دانش و دفاع از مقدسات اسلامی و مرجعیت دینی سپری نمود.

جامعه الزهرا(س) تسلیت و تعزیت خود را به محضر خانواده‌ی مکرم، شاگردان و دوستداران ایشان، خصوصاً علمای امت اسلامی و حوزه‌های علمیه عرض نموده و رحمت و رضوان الهی بر روح پرفتوح آن عالِم ربّانی را از خداوند متعال مسئلت می نماید. مدیریت، اساتید و طلاب جامعه الزهراء(س)»./837/101/ب3

 

ارسال نظرات