۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۴۶۳۱۹۲
استاد حوزه و دانشگاه مطرح کرد:

ایادی استکباری از پیشرفت نظام اسلامی هراسان هستند/ ضرورت تبیین گفتمان انقلابی در جامعه

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ایادی استکباری از پیشرفت نظام اسلامی هراسان هستند، گفت: امروز به لطف خداوند متعال خدمات ارزنده ای از سوی نظام اسلامی صورت گرفته و کشورهای دیگر را هم تحت الشعاع خود قرار داده است.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده آملی، استاد حوزه و دانشگاه امشب در همایش گفتمان انقلابی گری که با حضور بسیجیان دو بخش دابودشت و دشت سر در مصلای نمازجمعه دابودشت برگزار شد، اظهار داشت: با تبیین گفتمان انقلابی گری بسیاری از مشکلات کنونی جامعه حل می شود.

تفکر بسیجی سبب سعادتمندی نظام اسلامی می شود

امام جمعه دابو و دشت سر تصریح کرد: بسیج شجره طیبه منتخب شده از ملت شریف ایران اسلامی است که بندگان مخلص خدا با خلوص نیت و حسن تدبیر راه را انتخاب کرده و سبب سعادتمندی خود و نظام اسلامی می شوند.

حجت الاسلام تقی زاده آملی افزود: وقتی به عظمت بسیج نگاه می کنیم می بینیم اقتدار امروز نظام اسلامی ایجاد شده و پیروزی هایی که صورت گرفته است باید محوریت این نظام اسلامی را تحسین کنیم و امام خمینی(ره) نهاد بسیج میلیونی را تشکیل دادند.

وی با بیان این که بسیج توانسته است در کنار قوای دیگر سعادت هایی را رقم زند که سبب عزت نظام اسلامی شود، گفت: تفکر بسیج مردمی ایران اسلامی صادر شده است که شاهد این تفکر در کشورهای مختلف هستیم.

استاد حوزه علمیه مازندران بسیج را لشکر مخلصی برای تحکیم و ترویج اهداف و ارزشهای نظام اسلامی دانست و بیان داشت: امروز ایران اسلامی به مراتب والایی دست یافته و توانستیم به پیشرفت های گرانقدری دست پیدا کنیم.

خدمات ارزشمند بسیج در عرصه های مختلف

حجت الاسلام تقی زاده آملی اظهار داشت: به لطف خداوند متعال شاهد خدمات شایسته و باسته بسیج هستیم که در کنار دولت دارد فعالیت می کند و اقدامات خودجوش اقتصادی از سوی این نهاد صورت می گیرد و در حال گسترش است.

امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که در اربعین انقلاب اسلامی هستیم که در حال شکوفایی و گسترش است، گفت: انقلاب اسلامی اهداف، بنیه و اساسی داشته است که توانستیم در این مسیر ارزنده قرار گیریم.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: انقلاب اسلامی از روی عواطف نبوده و برنامه ای از پیش تعیین شده بوده است که هویت اصلی کشورمان را از دست داده بودیم و انقلاب اسلامی زمینه ساز ارتقای جایگاه مان را فراهم کرده است.

همدلی و همزبانی سبب موفقیت های نظام اسلامی است

وی با اشاره به این که بسیج به هنگام انقلاب اسلامی به بار نشسته است، گفت: در بستر همدلی و همزبانی در کنار دولت و ملت توانستیم به موفقیت های ارزشمندی در عرصه های مختلف دست پیدا کنیم.

حجت الاسلام تقی زاده آملی اظهارداشت: تنها راه برون رفت مردم جهان از مشکلات در دوری از ایادی استکبار جهانی است که این ها آمدند مردم جهان را به صورت انحصاری در اختیار خود قرار دهند.

امام جمعه دابو و دشت سر تصریح کرد: در جریانات اخیر دیدیم نامه مقام معظم رهبری به جوانان غرب چون سخن از توحید، وحدانیت ذات ربوبیت و انسجام است سبب شد عده بسیاری از جوانان نسبت به این نامه نظرات مساعدی داشته باشند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ایادی استکباری از پیشرفت نظام اسلامی هراسان هستند، گفت: امروز به لطف خداوند متعال خدمات ارزنده ای از سوی نظام اسلامی صورت گرفته و کشورهای دیگر را هم تحت الشعاع خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد رویکرد خود را خدایی کرده و در محضر خداوند منان باشیم که اگر این راه را فراموش کنیم در مسیر انحراف قرار می گیریم.

استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس با دستهای خالی و با ایمان به خداوند متعال در برابر ایادی استکباری ایستادگی شایسته ای صورت دادند.

حجت الاسلام تقی زاده آملی افزود: امروز داریم کنگره عظیم میلیونی اربعین را مشاهده می کنیم که دشمنان توان دیدن این صحنه ها را ندارند و در چنین جایگاهی قرار داریم.

امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که معتقد به ولایت و گفتمان دینی هستیم که توانستیم به مراتب ارزنده ای دست پیدا کنیم، گفت: ما می توانیم را به منصه ظهور رسانده و به دشمنان نظام اسلامی نشان دادیم می توانیم و تحریم در وجود ملت ایران اسلامی اثرگذاری نداشته و مردان روزهای سخت هستیم.

استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: ضرورت دارد سعی و تلاش ما در این راستا باشد تا به مسائل روز توجه و دقت شایسته ای داشته باشیم و اهتمام والایی در این راستا صورت دهیم.

ضرورت شناخت بسیجیان از تهدیدات و مشکلات

وی ادامه داد: بسیج باید به روز باشد و موقعیت ها، تهدیدات و مشکلات را به بهترین نحو ممکن و آنگونه که شایسته است بشناسد و هوشیاری والایی وجود داشته باشد.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: امروز به قله پرافتخار رسیدیم و سبب کوری چشم دشمنان شدیم و نمی توانند این اقتدار و عظمت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را ببینند که دشمنان نسبت به این عزت جبهه گرفتند.

گفتنی است، همزمان با هفته بسیج، ویژه برنامه هایی در قالب نشستهای بصیرتی، گفتمان سیاسی، افتتاح پروژه های حوزه بسیج و یادواره های شهدا در شهرستان آمل صورت می گیرد./1314/202/ب2

ارسال نظرات