۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۴۶۳۲۸۰

آیت الله فاضل بر اثر عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد

آیت الله محمد فاضل استر آبادی، تولیت حوزه علمیه فیضیه مازندران بر اثر سکته و خونریزی مغزی در بیمارستان بستری شد.
آیت الله فاضل استر آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله محمد فاضل استر آبادی، تولیت حوزه علمیه فیضیه مازندران بر اثر سکته و خونریزی مغزی در بیمارستان بستری شد.

براساس این گزارش، آیت الله فاضل استر آبادی، شب گذشته بر اثر سکته و خونریزی مغزی در بیمارستان شهید بهشتی بابل بستری است و در شرایط کما قرار دارد.

این گزارش می افزاید؛ آیت الله حاج شیخ محمد فاضل استر آبادی، پدر شهید و داماد حضرت آیت الله کوهستانی(ره) هستند که سال ها است تولیت حوزه علمیه فیضیه مازندران را عهده دار هستند.

بر اساس این گزارش، این عالم وارسته علیرغم بیماری و مشکلات جسمانی هیچ گاه کرسی درس در حوزه علمیه را رها نکرده و همواره در مسیر پرورش طلاب علوم دینی گام های بسیاری برداشت.

به گزارش رسا، آیت الله حاج شیخ محمد فاضل استرآبادی در سال 59 با احراز اکثریت قاطع آراء به عنوان نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، انتخاب شد و سپس در سال ۱۳۶۳ اقدام به تأسیس حوزه علمیه فیضیه مازندران در همان شهر نمود که پرورش هزاران طلبه حاصل تلاش شبانه روزی  ایشان است.

گفتنی است؛ تاکنون تلاش برای اطلاع از آخرین وضعیت جسمی این عالم وارسته نتیجه نداده و به محض اطلاع از آخرین اخبار در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد./950/202/ب3

ارسال نظرات