۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۴۶۳۳۵۵
امام جمعه بستان آباد:

پیشرفت کشور مدیون بسیج است

حجت الاسلام رضوی با بیان اینکه پیشرفتهای کنونی کشور مدیون بسیج و بسیجی است، گفت: بسیجیان در طول انقلاب اسلامی در عرصه های دفاعی و سازندگی کشور کارنامه موفقی را از خود به نمایش گذاشته اند.
حجت الاسلام رضوي،امام جمعه بستان آباد

حجت الاسلام سید رضا رضوی، امام جمعه بستان آباد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، برکات بسیج از صدر اسلام تا کنون به اثبات رسیده است، گفت:‌ سابقه درخشان بسیج محدود با زمان حاضر نیست و با وجود حضرت علی(ع) از صدر اسلام تا کنون برکات آن را مشاهده کرده ایم.

وی با بیان اینکه پیشرفتهای کنونی کشور مدیون بسیج و بسیجی است، ابراز کرد: بسیجیان در طول انقلاب اسلامی در عرصه های دفاعی و سازندگی کشور کارنامه موفقی را از خود به نمایش گذاشته اند و در طول این سالها در تأمین امنیت و اقتدار کشور در کنار پیشرفت و توسعه نقش بسزایی را داشته است.

امام جمعه موقت بستان آباد توان و ایمان بسیج را مورد اشاره قرار داد و گفت: ایمان بسیج در کنار توکل بر خدا امنیت و آرامش را برای کشور به ارمغان آورده است و با اتکا به درون، کشور را در برابر توطئه های گوناگون بیمه کرده است، این نشان از کارآمدی و جایگاه ویژه بسیج دارد.

وی با بیان  اینکه بصیرت و شناخت عرصه از ویژگیهای براز بسیج است، افزود: بسیج و بسیجیان باید با بصیرت و دید نافذ مشکلات و مسائل را مورد بررسی قرار دهند و دستها دشمنان را در دست درازی با ملت ایران و انقلاب قطع کنند، بسیج نیروی همیشه بیدار نظام و انقلاب اسلام است.

حجت الاسلام رضوی با اشاره به تهاجم سخت فرهنگ دشمن علیه اعتقادا ملت ایران، گفت: ابزار مبارزه با ای تهاجم فرهنگی داشتن بصیرت و دین نافذ است، اگر در هر پست و مقامی مسؤولان احساس مسؤولیت داشته باشند پیشرفت و توسعه کشور روز افزون خواهد شد و کشور را به اوج اعتلا خواهد رساند.

وی با بیان این امروز کشور به برکت بسیجی در امنیت و اقتدار کامل به سر می برد، ابراز داشت: اندیشه شهادت طلبی بسیج سبب شد تا دشمن حتی توهم حمله و نفوذ به مرزهای ایران اسلامی را به خود راه دهد، در طول انقلاب دشمنان به جهت هراس از قدرت بسیج از حمله به ایران اسلامی سر باز زده اند.

امام جمعه بستان آباد با تأکید بر حفظ و تقویت روحیه و اندیشه بسیجی در میان تمام احاد ملت، خاطرنشان کرد: امروز مشکلات کشور نه در نگاه به بیگانگان، بلکه در توجه به درون و ظرفیتهای درونی کشور رفع خواهد شد، با تفکر و روحیه بسیجی باید این مشکلات را رفع و از میان برد./302/854/ب1

ارسال نظرات