۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۴
کد خبر: ۴۶۳۳۷۹
امام جمعه اردهال كاشان:

جهانیان از شکوه اربعین حسینی مات و مبهوت هستند

امام جمعه مشهد اردهال كاشان با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه بسیجی یعنی کسی که هرکجا دین، قرآن و خدا نیاز دارد، آنجا حاضر باشد، گفت: بسیجی کسی است که مانند امام حسین(ع) دین خود را عزیزتر از همه چیز بداند.
حجت الاسلام مهدي سليماني اردهالي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی پنجشنبه شب در جلسه قرائت قرآن جواد الائمه(ع) دارالسیاده علوی کاشان، با اشاره به اینکه جهانیان از شکوه اربعین حسینی مات و مبهوت هستند، گفت: برخی کشورها با هزینه های میلیاردی در عراق جنگ راه انداختند و تجاوز کردند، اما پایین ترین مقامات کشورشان جرأت حضور در عراق را ندارند.

وی افزود: بلند پایه ترین مقامات ایرانی در اربعین حسینی در کشور عراق حضور پیدا کرده و با کمال امنیت، چند کیلومتر پیاده روی کردند که این مهم در سایه لطف و عظمت امام حسین(ع) ایجاد شده است.

حجت الاسلام سلیمانی اردهالی با تأکید بر اینکه امام حسین(ع) به ما آموخت که عزت در گرو با خدا بودن است، بیان کرد: ممکن است در ظاهر شکست باشد، اما در دراز مدت پیروزی با حق است.

امام جمعه مشهد اردهال با اشاره به اینکه هیچ نامی از پیروز شدگان ظاهری مقابل امام حسین(ع) نیست و اگر نامی برده شود همراه با لعن است، گفت: با خدا، قرآن و اهل بیت(ع) بودن منجر به پیروزی می شود.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه بسیجی یعنی کسی که هرکجا دین، قرآن و خدا نیاز دارد، آنجا حاضر باشد، گفت: بسیجی کسی است که مانند امام حسین(ع) دین خود را عزیزتر از همه چیز بداند.

وی با بیان اینکه جوانان ما در زمان جنگ دینداری خود را اثبات کردند، ابراز کرد: شهدا باوجود دراختیار داشتن امکانات و فراهم بودن شرایط مناسب زندگی، به فتوای امام راحل به پست، مقام، دنیا و سرور خود پشت کرده و همه اینها را فدای دین کردند.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه عاطفه امام حسین(ع) با اطرافیان خود قابل وصف نیست، افزود: اباعبدالله(ع) همه داشته های خود را فدا کرد تا دین خدا حفظ شود.

امام جمعه مشهد اردهال گفت: پیامبر اسلام(ص) درباره فرمول دینداری می فرماید وقتی که دین، رسول خدا(ص)، قرآن و اهل بیت(ع) نزد شما از زن و بچه ات عزیزتر باشد، بدان که دینت کامل است و در غیر این صورت دینمان نقص دارد./202/1307/ب1

ارسال نظرات