۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۴۶۳۴۵۸
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

جريان بي تفاوتي، مسموم و خطرناك تر از جبهه باطل است

مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه كربلاي مازندران گفت: جريان بي تفاوتي جرياني مسموم در جامعه و خطرناك تر از جريان باطل است.
انحراف، تفکر انحرافی

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در نكا، حجت‌الاسلام يدالله غلامي، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا امروز جمعه در همايش اقتدار بسيجيان نكايي در مصلاي اين شهرستان با گراميداشت روز پنجم آذر روز تشكيل بسيج مستضعفين به فرمان امام راحل افزود: امروز بسيجيان ما بايد با ديده باز در جامعه حضور يافته و براي جبهه حق يارگيري كنند و اطلاع رساني درست از جبهه حق و باطل ارائه دهند.

استاد حوزه علمیه مازندران اظهار داشت: جبهه حق و باطل همواره و در طول تاريخ بشريت وجود داشته است و در صحنه كربلا هم شاهد درگيري جبهه حق و باطل هستيم كه امام حسين(ع) پرچم دار جبهه حق و يزيد در ميدان كفر و باطل بوده است.

مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه كربلاي مازندران ادامه داد: همانطور كه گفته شد بايد با تمام توان براي جبهه حق گام برداشته و با جبهه باطل مخالفت كنيم كه در اين راستا شناخت دشمن مساله مهمي است كه در جبهه حق، بايد به اين شناخت واقعي دست يابيم.

حجت الاسلام غلامي در ادامه سخنان خود ادامه داد: اكنون زماني است كه جبهه باطل بيش از هر زمان ديگري در مقابله با جبهه حق وارد ميدان شده است و بايد در اين شرايط دشمني و دشمن را به درستي بشناسيم.

وي گفت: شناخت دشمن معيار مهمي است كه بايد با بصيرت و ولايتمداري دشمن را شناخته و بدانيم  پرچم دار حق، ايران اسلامي و پرچم دار كفر استكبار جهاني است كه در رأس آن آمريكاي جهانخوار قرار دارد.

مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه كربلاي مازندران با بیان اين‌كه شناخت ادبيات دشمن و اينكه دشمن كيست و چگونه عمل مي كند مسأله مهمي است، يادآور شد: بايد بسيجيان ما به عنوان عنصر مهم مقابله با استكبار در دستور كار خود قرار دهند و با شناخت از محور مختلف عمليات دشمن، از جامعه دفاع كنند.

حجت الاسلام غلامي ادامه داد: دشمنان اسلام، سال هاي زیادی دشمني هاي مختلفي را عليه ايران اسلامي راه اندازي و برنامه ريزي كردند كه تنها راه نائل شدن بر دشمنان ولايتمداري و در مسير حق و حقيقت بودن است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا به مسأله نفوذ دشمن اشاره کرد و با تبیین حضور و خطر نفوذی ها در کشور و انقلاب، خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون نیز نفوذی ها همواره انقلاب را آزار دادند با این تفاوت که در گذشته با هدف ضربه زدن فعالیت می کردند اما اکنون برای براندازی و به دست گرفتن حکومت تلاش می کنند.

وي افزود: بسيج بيانگر نظم و ادب در جامعه است كه بايد در مسيرهاي تعالي قرآن و اهل بيت گام برداريم و بدانيم دشمن مي خواهد از بسيجي يك نيروي بي نظم به جوامع معرفي كند كه بايد با نظم و انضباط در مقابل اين دسيسه دشمن ايستادگي كنيم و بدانيم بسيج لشكر مخلص خداست كه در برابر دشمنان جبهه حق، ايستادگي كرده و با ولايتمداري استوار ايستاده است.

مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه كربلاي مازندران راه ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی های دشمنان ملت ایران را وجود تفکر بسیجی در کشورمان دانست و خاطرنشان کرد: آمریکا و دیگر همپیمانان غربی اش در برابر تفکر بسیجی و انقلابی ملت ایران زمین گیر هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که جایگاه بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی جایگاهی الهی و معنوی است، تصریح کرد: بسیج یک تفکر انقلابی و ارزشی است که اگر در هر کشوری حاکم شود، جامعه را به سمت رشد و تعالی حقیقی سوق خواهد داد.

حجت الاسلام غلامی بر لزوم حفظ وحدت و یکپارچگی در بخش های مختلف جامعه تاکید کرد و گفت: باید با وحدت همه تزویرها و دسیسه ها را به زانو درآوریم و پیام انقلاب اسلامی به همه ملت های آزادی خواه جهان برسانیم.

فرمانده سپاه ناحيه نكا نیز در این  همایش افزود: بسیج وقتی می‌توان محبوبیت خود را در جامعه حفظ کند که ماندگار و اثرگذار باشد که بسیج با ورود در بطن جامعه و ایجاد اشتغال، ساخت مسکن محرومان به این محبوبیت رسیده است.

سید ابراهیم شریفی گفت: هفته بسیج امسال با عنوان بسیج انقلابی و خدمتگزار نام‌گذاری شده است که بيش از 400 عنوان برنامه در طول اين هفته برگزار مي شود و معتقديم باید بسیج با خدمتگزاری مناسب، ماندگار شود./1317/202/ب3

ارسال نظرات