۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۴۶۳۴۶۳
امام جمعه بابل:

مدیران بسیجی پیشرو برای رفع مشکلات کشور هستند

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با تاکید بر این مطلب که نیازمند سپردن مدیریت کشور به بسیجیان هستیم، گفت: از نیروهای بسیجی در مدیریت کشور بهره گرفته شود زیرا مدیران بسیجی پیشرو برای رفع مشکلات کشور هستند.
امام جمعه بابل در جمع بسیجیان امام جمعه بابل در جمع بسیجیان امام جمعه بابل در جمع بسیجیان امام جمعه بابل در جمع بسیجیان امام جمعه بابل در جمع بسیجیان امام جمعه بابل در جمع بسیجیان امام جمعه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی، امام جمعه بابل امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان مدافع حرم بابل در ورزشگاه شهید سردار سجودی بابل با گرامیداشت روز بسیج، گفت: بسیج با نگاه بلند و تیزبینامه امام راحل در کشور شکل گرفت و خداوند به واسطه تاسیس بسیج برکات عظیمی را شکل داد.

وی افزود: بسیج هنوز با استقامت کامل با حضور پرشور بسیجیان مسیر نورانی خود را طی می نماید.

مسؤول شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابل با بیان این مطلب که نگاه بسیجی اقتداری توام با افتخار برای ما می آفریند، اظهار داشت: هر بسیجی به ارزیابی گذشته، حال و آینده بسیج باید با طول عمر انقلاب بپردازد.

وی ادامه داد: بسیجیان مرور و ارزیابی کاملی بر تکالیف و مسؤولیت خود و تعهدی که سپرده اند، از اول انقلاب تا کنون داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی ضمن اشاره به این مطلب که بسیج باید قدردان این فرصت خدمت در نظام جمهوری اسلامی باشد، تصریح کرد: بسیجی برای رضای خدا کار می کند و روحیه خستگی ناپذیری دارد که در وسط میدان کارزار برای اسلام و انقلاب خدمت می نماید و این فرصت خدمت نصیب هر کسی نخواهد شد.

وی افزود: بسیجی هر هزینه ای را می دهد تا انقلاب و اسلام پا برجا بماند و همین روحیه بسیجی ملت ما را در هشت سال دفاع مقدس سرپا نگه داشت.

امام جمعه بابل بسیج را شجره طیبه عنوان کرد و گفت: بسیجی باید افتخار کند که این نهاد با برکت زیر نظر ولایت فقیه قرار دارد و رهبر معظم انقلاب خود را یک بسیجی می داند.

وی ولایت پذیری و اطاعت کامل از ولایت فقیه را ویژگی برجسته بسیج دانست و اظهار داشت: از روزی که بسیج قدم در عرصه انقلاب نهاد تا کنون با اقتدای کامل به ولایت و تبعیت محض از ولی فقیه دفاع جانانه ای از انقلاب در مقابل حوادث و مخاطرات انجام می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی به کارکردهای دیگر بسیج در خدمت رسانی به نظام اسلامی در کنار کارکردهای نظامی پرداخت و خاطرنشان کرد: قدرت بازدارنگی بسیج توانست هم در مقابل دشمنان بایستد و هم در عرصه خدمت رسانی رحیم برای مردم در عرصه هایی مانند بسیج سازندگی باشد.

وی ادامه داد: از نیروهای بسیجی در امر مدیریت کشور بهره گرفته شود زیرا مدیران بسیجی، پیشرو برای رفع مشکلات کشور هستند.

امام جمعه بابل با بیان این مطلب که طلایه دار اقتصاد مقاومتی بسیجیان هستند، گفت: اگر از ظرفیت بسیج در حوزه اقتصاد مقاومتی بهره گرفته شود، تحولات بزرگی در عرصه اقتصاد کشور رخ خواهد داد.

وی افزود: برخی ها فکر می کنند روحیه بسیجی برای دهه شصت و دوران دفاع مقدس است و در این دوران کارایی ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی ضمن تاکید بر این مطلب که نیازمند سپردن مدیریت کشور به بسیجیان هستیم، اظهار داشت: متاسفانه برخی فکر می کنند که فقط بسیج باید زمینه ساز و باشد اما در عرصه مدیریت ها این افراد با تفکر آرمانی نظام به کار گرفته نمی شوند.

وی ادامه داد: با کمال تاسف مدیریت ها در کشور به افرادی سپرده می شوند که با بسیج زاویه دارند و دائما برای بسیجیان مزاحمت ایجاد می کنند.

تولیت مدارس علمیه خاتم الانبیا(ص) و الزهرا(س) بابل، دنیاگرایی را عامل نابود شدن روحیه بسیجی عنوان کرد و تصریح کرد: فداکاری، ایثار، جانبازی، حضور در عرصه های مختلف و مسؤولیت پذیری بدون در نظر گرفتن مرز، جغرافیا، مکان و زمان از شاخصه های مهم بسیج است.

وی افزود: آفرین بر بسیجیان که در میان جریانات غوغاساز دست از ولایت نکشیدند و همچنان پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند./1313/202/ب3

ارسال نظرات