۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۴۶۳۴۸۶
آیت الله حیدری در تجمع مدافعان حرم در بوشهر:

بسیجیان پیش قراول ایستادگی و دفاع از حریم ولایت هستند

آیت الله حیدری با بیان اینکه پس از جنگ تحمیلی فتنه های بسیاری ایجاد شده که فتنه سال 78 و 88 نمونه ای از آنها است گفت: در همه این فتنه ها این بسیجیان بودند که لبیک گوی رهبری بودند و پیش قراول برای ایستادگی و دفاع از حریم ولایت شدند.
آیت الله حیدری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، امروز همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفان تجمع مدافعان حرم در بوشهر برگزار شد.

در این تجمع که با حضور اقشار مخلف بسیجیان بوشهر انجام شد، بسیجیان از ساعت 9 صبح با تجمع در میدان قدس این شهر عهد و پیمان مجددی با امام راحل و رهبر خمود بستند.

راهپیمایی بسیجیان بوشهر از میدان قدس تا مصلی امام خمینی(ره) در حالی برگزار شد که فریاد های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل همراه با خشم و نفرت سر داده می شد.

آیت الله محسن حیدری در این مراسم شجره طیبه بسیج را از مصادیق طیبه قرآنی داتس و گفت: این شجره طیبه از متن قرآن است و زیر بنای اسلام گرفته شده است و ماهیت آن همان جهاد است و جهاد در اسلام از اصول و مهم ترین اعمال است.

نماینده مردم خوزستان در خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه دامنه بسیج منحصر به ایران اسلامی نیست اظهار داشت: امروز در کشورهایی همچون لبنان با تشکیل حزب الله و نیز در عراق بسیج مردمی حشد شعبی و در سوریه این شجره طبیه به تاسی از بسیج شکل گرفته است.

وی افزود: امروز چفیه شما بسیجیان به عنوان بزرگترین مدال افتخار برای عراقی ها محسوب می شود از این رو بسیج به فرهنگی بین اللمللی و جهان تبدیل گشته است.

آیت الله حیدری با بیان اینکه پس از جنگ تحمیلی فتنه های بسیاری ایجاد شده که فتنه سال 78 و 88 نمونه ای از آنهاست گفت: در همه این فتنه ها این بسیجیان بودند که لبیک گوی رهبری بودند و پیش قراول برای ایستادگی و دفاع از حریم ولایت شدند./833/202/ب3

ارسال نظرات