۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴
کد خبر: ۴۶۳۵۲۰
عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس:

بسيجيان حافظان بصيرت هستند

عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس، بسيجيان را حافظان بصيرت دانست و گفت: بسيجيان توانسته اند در گردنه ها و شرايط هاي حساس مسير را تشخيص دهند.
سيد جواد ساداتي نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، سيد جواد ساداتي نژاد شامگاه جمعه شب در آستان مقدس علي بن باقر(ع) مشهد اردهال کاشان با تبريک هفته بسيج، گفت: بسيج مدرسه عشق و آرمان و آرزويي در نظام جمهوري اسلامي ايران است.

وي افزود: بسيج معجزه بزرگ و ميراث امام راحل در عصر حاضر است و سبب انسجام نيروي انساني براي پيروزي و موفقيت در حد اعلاي خود شد و امروز نهايت آن را در عراق، سوريه و يمن شاهد هستيم.

ساداتي نژاد با تأکيد بر اينکه در گِل ماندن داعش به واسطه عظمت بسيج و روحيه بسيج و بسيجيان است، افزود: امروز و آينده بشر نيازمند روحيه بسيجي است و نبايد هيچگاه تفکر بسيجي از کشور دور شود.

نماينده مردم شهرستان هاي کاشان و آران و بيدگل در مجلس، بسيجيان را حافظان بصيرت دانست و گفت: بسيجيان توانسته اند در گردنه ها و شرايطهاي حساس مسير را تشخيص دهند.

وي با اشاره به اينکه عده اي به دنبال اين هستند که مسائل فرعي را به عنوان مسائل اصلي جلوه دهند، گفت: در هفته هاي اخير شاهد گم شدن مسائل اصلي در کشور بوديم.

ساداتي نژاد با اشاره به اين مسأله اصلي کشور، اقتصاد، معيشت و بيکاري است، گفت: بسيجيان با روحيه بسيجي و بصيرت خود نخواهند گذاشت که مسائل فرعي به جاي مسائل اصلي در کشور طرح شود.

عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس گفت: تا بسيج و بسيجيان هستند، انقلاب در مسير خود خواهد بود و در راستاي ارزشها پيش خواهد رفت تا جاماندگان اربعين حسيني بتوانند در کربلاي ايران يادآور شهادت امام حسين(ع) باشند./1307/202/ب3

ارسال نظرات