۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲
کد خبر: ۴۶۳۵۴۲
امام جمعه بابل:

برای حل مشکلات اساسی مردم استان به ویژه گاز طبیعی تدبیر شود

امام جمعه بابل با اشاره به قطع شدن جریان گاز طبیعی در سطح استان و شهرستان بابل، گفت: برای رفع مشکلات کنونی مردم به ویژه در رابطه با رفع قطع شدن گاز طبیعی و برودت هوا چاره و تدبیری مناسب دیده شود.
امام جمعه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی، امام جمعه بابل امشب در جمع مسؤولان شهرستان بابل با انتقاد شدید از سوء مدیریت در استان مازندران و مشکلات اخیر پس از بارش برف، گفت: قطع شدن جریان گاز در شهرستان بابل پس از بارش برف که منتهی به مشکلات زیادی برای مردم شد، نتیجه بی تفاوتی و بی توجهی برخی از مسؤولان است.

وی با انتقاد شدید از مدیرعامل گاز مازندران و اظهارات اخیرش در خصوص قطع شدن جریان گاز در اغلب نقاط شهرستان بابل، افزود: شهرستان بابل تنها شهرستانی در مازندران بود که با این شدت جریان قطع جریان گاز طبیعی مواجه شد و تبعات سخت و سنگینی را نصیب مردم کرد.

تولیت مدرسه علمیه خاتم الانبیا(ص) با اشاره به آشنایی خود با سوابق اجرایی و عملکرد مدیرعامل گاز مازندران، اظهار داشت: از عملکرد و نوع مدیریت مدیرعامل گاز مازندران مایوس هستم و سوابق گذشته وی در مدیریت گاز مازندران نیز نشان دهنده نوع نگاه برای خدمت رسانی در عرصه خدمات گاز رسانی به مردم است.

وی ادامه داد: در این روزها و هوای سرد در کنار بارش برف، با تماس ها و مراجعات زیاد مردم نگران مواجه هستم و از وضعیت کنونی گلایه های شدید دارند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با قیاس ورود مسؤولان ارشد دولت در خصوص لغو یک سخنرانی و مشکلات سخت مردم مازندران پرداخت و گفت: در خصوص لغو  سخنرانی یک فردی در مشهد، رییس جمهور و برخی از مسؤولان دولت وارد عمل می شوند و دستور پیگیری صریح می دهند اما آنچنان همتی برای مشکلات اخیر ناشی از قطع شدن گاز، سردی هوا و خسارات سنگین به محصولات کشاورزان مازندرانی دیده نمی شود.

وی خواستار مدیریت بسیجی برای ورود جهت حل مشکلات مردم شد و خاطرنشان کرد: مدیر بسیجی از هیچ تلاش جهادگونه ای برای فع مشکلات مردم دریغ نمی کند و تمام هم و غم خود را جهت برطرف کردن مشکلات مردم معطوف می نماید.

امام جمعه بابل ضمن اشاره به مشکلات چند سال اخیر در خصوص قطع شدن گاز طبیعی با سرد شدن هوا در مازندران، تصریح کرد: متأسفانه این استان در ته خط بهره گیری از امکانات است و جاده ها و خدمات زیر ساختی در این استان به ویژه در شهرستان بابل در شرایط بسیار بدی است.

وی ادامه داد: بارها در سخنرانی های مختلف تاکید کردم که شهرستان بابل محروم ترین شهرستان در سطح مازندران است و راه حلی اساسی برای مشکلات این استان از سوی مسؤولان دولتی دیده نمی شود.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با تجلیل از مدیریت پیشین گاز مازندران از وی به عنوان یک مدیر خدوم بسیجی نام برد و گفت: همیشه و همواره آقای عرب مقصودی، مدیرعامل قبلی گاز مازندران را دعا می کنم که در مدت مسؤولیت وی ضریب گاز رسانی در استان و شهرستان بابل جهشی بزرگ را همراه با خدمات رسانی مطلوب به شهروندان شاهد بودیم.

وی افزود: مدیران و مسؤولان با کار و تلاشی بسیجی از خود خدمات شایسته ای را در مدت تصدی مسؤولیت بر جای بگذارند./1313/202/ب3

ارسال نظرات