۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۴۶۳۵۴۹
حجت الاسلام شعبانی:

دولت در زمینه حقوق های نجومی برخورد مناسبی انجام نداد

حجت الاسلام شعبانی همگرایی همه نهادها را در زمینه مبارزه با مفاسد ضروری توصیف و گفت: دیگر نهادها هم در زمینه مقابله با اقتصاد مقاومتی ضعیف عمل کرده اند و بیانات رهبر معظم انقلاب دلیل بر این مدعا است.
حجت الاسلام حبیب الله شعبانی

حجت الاسلام حبیب الله شعبانی استاد حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان با اشاره به بررسی عملکرد دولت اظهار داشت: برای بررسی عملکرد دولت باید فاکتورهای زیادی را مرد ارزیابی قرار داد که نیازمند زمان و مدارک قابل استناد است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور اظهار داشت: در زمینه مبارزه و مقابله با مفاسد اقتصادی به دولت نمره خوبی نمی دهم  چرا که باید با جدیت بیشتری ورود می کرد.

حجت الاسلام شعبانی همگرایی همه نهادها را در زمینه مبارزه با مفاسد ضروری توصیف و خاطرنشان کرد: دیگر نهادها هم در زمینه مقابله با اقتصاد مقاومتی ضعیف عمل کرده اند و بیانات رهبر معظم انقلاب دلیل بر این مدعا است.

وی با بیان این که مساله حقوق های نجومی نیازمند پیگری های جدی از ناحیه مسؤولان است گفت: در مساله حقوق های نجومی یا برخوردی نبوده یا اگر اتفاق افتاده است رسانه ای نشده است.

استاد جامعه المصطفی العالمیه در ادامه با اشاره به مشکلات روانی حاصل از انتشار خبر حقوق های نجومی در کشور خاطرنشان کرد: متاسفانه مساله حقوق های نجومی بار روانی سنگینی را به جامعه تحمیل کرد.

وی ابراز داشت: در شرایطی که عموم مردم با حقوق های متوسط به پایین و در حد یک میلیون تومان در حال گذران زندگی هستند انتشار خبر حقوق های چندصد میلیون تومانی اب سردی بر پیکره جامعه بود.

حجت الاسلام شعبانی در پایان با اشاره به اهمیت برخورد با مشکلات و مفاسد اقتصادی گفت: دولت افزون بر این که باید برخورد مناسبی انجام می داد و حال روانی جامعه را جبران می کرد حتی اطلاع رسانی درستی هم در این زمینه انجام نداد./979/302/ب3

ارسال نظرات