۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۴۶۳۵۵۰
در پی انتشار خبر کناره گیری آیت الله طه محمدی؛

مردم ولایتمدار همدان خواهان تداوم حضور آیت الله طه محمدی در همدان شدند

در پی انتشار خبر کناره گیری آیت الله غیاث الدین طه محمدی از نمایندگی ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز مردم ولایتمدار همدان با امضای طوماری خواهان تداوم حضور آیت الله محمدی در استان همدان شدند.
امام جمعه  و حضور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، در پی انتشار خبر کناره گیری آیت الله غیاث الدین طه محمدی از نمایندگی ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز مردم ولایتمدار همدان با امضای طوماری خواهان تداوم حضور آیت الله محمدی در استان همدان شدند.

هفته گذشته نیز ناصر نیکبخت استاندار همدان در جلسه فرهنگ عمومی استان همدان استعفای آیت الله محمدی را امری بی اساس توصیف کرد و گفت: استعفای امام جمعه همدان امری بی اساس است و ما با ارسال نامه ای برای رهبر معظم انقلاب خواهان تداوم حضور ایشان در استان همدان و در کسوت نمایندگی ولی فقیه هستیم.

وی با اشاره به خدمات ارزنده آیت الله طه محمدی در همدان ابراز داشت: وضعیت ثبات کنونی حاکم در همدان به سبب حضور و دغدغه ورزی آیت الله طه محمدی است.

گفتنی است آیت الله طه محمدی 12سال است که در همدان حضور دارد و نماینده ولی فقیه در استان همدان است و سابقه دو دوره نمایندگی مردم همدان در  مجلس خبرگان را دارد.

لازم به ذکر است چندی است آیت الله طه محمدی کهولت سن، گرفتاری مردم  و مصائب فراوان مردم را دلیلی برای حضور افراد با انگیزه و تازه نفس در این منصب توصیف کرده است./979/203/ب3

ارسال نظرات