۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶
کد خبر: ۴۶۳۵۵۲
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران:

نبرد ایران و آمریکا ماهیت حق و باطل دارد/ ذلت و خواری گریبانگیر آمریکا است

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به قدرت روزافزون نظام اسلامی در عرصه جهانی گفت: نبرد ایران و آمریکا ماهیت حق و باطلی دارد و از این لحاظ حق و باطل یکجا جمع نخواهند شد.
سردار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار علی فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران، شامگاه گذشته در یادواره 12 سردار شهید مسجد آیت الله جزایری اهواز با بیان این که شیعیان در پی آن هستند که دیگر اتفاق عاشورا تا زمان ظهور امام زمان(عج) اتفاق نیفتد، ابراز داشت: زوار اربعین حسینی حسرت شیعیان در پاسخ به ندای «هل من ناصر ینصرنی» و نیز شوق آنها در پاسخ به چنین ندایی را نشان می دهند و مردم آن چنان بصیرتی پیدا کرده اند که دیگر اجازه تکرار دهم محرم عاشورای 61 هجری قمری را نخواهند داد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان این که ندای حق و اسلام از سوی فرزند امام حسین(ع) در انقلاب اسلامی بیان شد، گفت: مردم در پی این فریاد انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و سی و هفت سال با افتخار آن را ادامه می دهند که در این میان بالتبع دشمنان با بالاترین قدرت ممکن به رویارویی بر خاسته اند.

این مقام مسؤول با بیان این که خصومت دشمنان با نظام اسلامی ماهیت حق و باطل است، عنوان کرد: حق و باطل در کنار هم جمع شدنی نیستند و آمریکا به عنوان سردمدار جبهه باطل با حق یکجا گرد نخواهد آمد و بصیرت تشخیص حق از باطل باید ادامه یابد تا مردم به ندای امام راحل(ره) و رهبرمعظم انقلاب پاسخ و «لبیک یا حسین» آنها در عمل، قلب و زبان تجلی پیدا کند تا جبهه باطل گمان نبرد به پیروزی حتی پیروزی ظاهری دست خواهد یافت.

سردار فدوی با سلام و درود بر شهیدان مسجد آیت الله جزایری ابراز داشت: انسان به هنگام یاد این شهدا احساس زانون زدن در برابرشان و استفاده از محضر آنها را دارد و مردم جهان اگر جمع شوند قادر به افزودن ذره ای بر عظمت شهدا نیستند و برگزاری یادواره ها بهانه ای برای بهره بری خودمان از اثر خون شهدا است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که آمریکا و ایران از نظر نیرو، ابزار نظامی، پول و امور دیگر غیر قابل مقایسه با یکدیگر هستند، گفت: از سوی دیگر آمریکا با کشور ما قابل مقایسه نیست، زیرا ما در مدار حق هستیم که خداوند بارها طرفداری از جبهه حق را بیان کرده است و در این باره ما با حرکت در مدار حق و پاسخ به ندای امام خود به تکلیف عمل و خداوند وعده خود را محقق می کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان این که ملت ایران در 37 سال گذشته بر مدار حق حرکت کرده است، خاطرنشان کرد: دشمن به برکت خون شهدا، امام راحل(ره) و رهبرمعظم انقلاب به یقین رسیده است که با جنگ سخت نمی تواند بر گونه رخ انقلاب اسلامی خدشه وارد کند و برای تحقق خاسته خود در پی امور دیگری رفت.

این مقام مسؤول به ضرورت وجود بصیرت در میان اقشار گوناگون مردم اشاره و ابراز داشت: به برکت خون شهدا، اربعین حسینی، امام حسین(ع)، امام راحل(ره) و رهبرمعظم انقلاب دشمن قادر به نفوذ و ضربه زدن به انقلاب اسلامی نخواهد بود.

سردار فدوی با بیان این که تجلی ابرقدرتی آمریکا در توان نظامی است، گفت: تجلی قدرت نظامی آمریکا در دریا پایه است؛ چرا که برای دسترسی به دیگر مناطق جهان مجبور به استفاده از آب های بین المللی خواهد بود و در این راستا از نخست قدرت نظامی را بر قدرت دریاپایه بنا نهاد و نیروی دریایی آن در حقیقت نیروی دریایی، زمینی و هوایی مفصل است.

وی به عبارت «منافع حیاتی امنیت ملی آمریکا» در ادبیات سیاسی آمریکا اشاره و خاطرنشان کرد: این عبارت را از اوایل انقلاب اسلامی برای سرزمین اصلی آمریکا و خلیج فارس استفاده می کنند که در این باره در زمستان سال 65 به صورت مستقیم درگیر جنگ با ما شدند و از آن سال تاکنون در هر رویارویی با پاسداران انقلاب اسلامی، خفت و ذلت دامنگیر شان شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با ابراز تعجب از مدعیان فهم در زمینه اعتماد به آمریکا اظهار داشت: آیه صریح قرآنی عدم اعتماد به دشمنان همچون آمریکا را بیان می کند در حالی که چنین افرادی به هنگام سخنرانی، احساس اعتماد به شیطان بزرگ را بیان می کنند اما چنین افرادی قدرت نظام اسلامی را باور نکرده و حتی حرکت ها و اقداماتی در راستای شیطان بزرگ انجام می دهند.

این مقام مسؤول به موضع ضعف آمریکا در برابر انقلاب اسلامی اشاره و اظهار داشت: 124 روز پیش وزیر دفاع آمریکا در پایگاه الظفره امارات گفت که «ما و متحدان منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای‌ به دنبال این هستیم که در توانی ایجاد کنیم تا در برابر ایران بازدارنده باشد» و این جمله در نظام آمریکا واقعیت دارد و حکایت از آن دارد که نباید در تحقق وعده های الهی شک کرد و تجلی چنین وعده هایی در کشورمان و سرزمین هایی که نفس انقلاب اسلامی به آنها رسیده قابل مشاهده است.

سردار فدوی به اوضاع ناپایدار و مبهم شروط برجام اشاره و عنوان کرد: خباثت هایی که آمریکا در پی آغاز برجام برای ذلیل کردن ملت ایران برنامه ریزی کرده بود، خداوند با دستگیری خفت بار تفنگداران آمریکایی به دست رزمندگان سپاه پاسداران، ذلت و خفت را برای آمریکایی ها به وجود آورد.

وی به دستگیری نیروهای انگلیسی و استرالیایی و آمریکایی در چندین مرتبه اشاره و عنوان کرد: یک دادگاه محلی در بندرلنگه پس از یازده سال مناقشه میان یک شرکت ایرانی و بزرگترین شرکت کشتی رانی جهان، حکم مصادره 11 میلیارد دلار به سود شرکت ایرانی داد و چون پرداخت نشد، حکم توقیف هر کدام از کشتی های شرکت خارجی را داد که خداوند برای ذلیل ساختن آمریکا، نخستین کشتی این شرکت را که آمریکایی بود علی رغم همراهی ناوشکن و شناور های گشتی آمریکایی‌ از سوی نیروهای ایرانی توقیف شد./9456/202/ب3

ارسال نظرات