۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۴۶۳۶۶۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

آیت الله فاضل به معنای واقعی یک عالم ولایی و انقلابی بود

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید براین که آیت الله فاضل(ره) در دفاع از انقلاب، ولایت فقیه و دستاوردهای نظام با کسی تعارف نداشت، بیان داشت: آیت الله فاضل به معنای واقعی یک عالم ولایی و ارزشی بود.
آیت الله محمد فاضل

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با تسلیت ارتحال آیت الله فاضل، از ایشان به عنوان شخصیتی کم نظیر در حوزه های علمیه یاد کرد و گفت: بی شک فقدان این عالم وارسته ثلمه ای سنگین برای حوزه های علمیه خواهد بود.

وی با بیان این که آیت الله فضل(ره) داماد گرامی حضرت آیت الله کوهستانی(ره) بودند، افزود: همین رابطه استاد شاگردی بر جایگاه این عالم وارسته افزوده بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که عمر با برکت آیت الله فاضل(ره) در راه خدمت به حوزه های علمیه و شاگردان حضرت ولیعصر(عج) سپری شد، خاطرنشان کرد: این عالم وارسته حتی لحظه ای از خدمت به حوزه و طلاب فاصله نگرفته بود و همواره در خدمت به طلاب پیشگام بود.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که همه دغدغه آیت الله فاضل تربیت و پرورش طلابی انقلابی و مستعد بود، تصریح کرد: ایشان همواره دغدغه این را داشت که طلابی از حوزه به جامعه اسلامی تحویل دهند که مدافع حقیقی اسلام و انقلاب باشند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که آیت الله فاضل(ره) عالمی متقی، انقلابی، ارزشی و ولایی بود، بیان داشت: ایشان شخصیتی خدوم و مدافع حقیقی دین و انقلاب بود و در مسیر دفاع از دین و انقلاب لحظه ای درنگ نکرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آیت الله فاضل(ره) از مردان نیک سیرت و نیک صورت روزگار ما بود، خاطرنشان کرد: رویکرد ایشان نسبت به انقلاب از گذشته تا به امروز هیچ تغییری نکرد و همواره در دفاع از انقلاب استوار و با صلابت بود.

حجت الاسلام شکریان با تأکید براین که آیت الله فاضل(ره) در دفاع از انقلاب، ولایت فقیه و دستاوردهای نظام با کسی تعارف نداشت، بیان داشت: آیت الله فاضل به معنای واقعی یک عالم ولایی و ارزشی بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که زندگی پر برکت این عالم و فقیه ارزشی کاملاً زاهدانه و عالمانه بود، خاطرنشان کرد: مسائل دنیوی هیچ گاه ایشان را از آن مسیر اصلی که همان خدمت به سربازان امام زمان(عج) و دفاع از دین و انقلاب بود سست نکرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آیت الله فاضل(ره) علیرغم کسالت و بیماری تا آخرین لحظه کرسی درس در حوزه را رها نکرد و پرورش طلاب همت گمارد، بیان داشت: تربیت شاگردان برجسته که امروز در حوزه های علمیه سراسر کشور حضور دارند از ثمرات زندگی این عالم و فقیه اهل بیت(ع) بود.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که آیت الله فاضل(ره) نسبت به مسائل فرهنگی حساسیت فوق العاده ای داشت، خاطرنشان کرد: حساسیت و دغدغه همیشگی ایشان نسبت به مسائل نظیر بدحجابی و بعضی از ارزش های نظام همواره برجسته و قابل لمس بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که دغدغه ها و رهنمودهای آیت الله فاضل نسبت به مسائل فرهنگی همواره ره توشه ای برای مدیران فرهنگی استان بود، تصریح کرد: این عالم وارسته در سخنرانی ها و نصایح خود همواره نسبت به تقویت ارزش های اسلامی و انقلابی در جامعه تأکید داشتند.

وی با بیان این که مرحوم آیت الله فاضل عالمی فوق العاده مطلع و به روز در حوزه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی بودند، خاطرنشان کرد: همچنین این شخصیت برجسته دینی نسبت به امور مستمندان، فقرا و مستضعفان بسیار حساس و پیگیر بودند.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که آیت الله فاضل(ره) نماینده دوره نخست مجلس شورای اسلامی از بابل بود، افزود: از ویژگی های مهم ایشان در مجلس شورای اسلامی می توان به مواضع انقلابی این عالم وارسته چه در مجلس و همچنین دیگر سال های عمر با برکتشان اشاره کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود از این عالم وارسته به عنوان شخصیتی به حق اندیشمند و متقی یاد کرد و گفت: آیت الله فاضل(ره) از احیاء کنندگان مراسم معنوی اعتکاف در دهه های مختلف سال بود./950/302/ب3

ارسال نظرات