۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۴۶۳۶۷۸

پیام تسلیت آیت الله طبرسی در پی درگذشت آیت الله فاضل

در پی ارتحال عالم مجاهد و پارسا حضرت آيت الله شيخ محمد فاضل استرآبادي، تولیت حوزه علمیه فیضیه بابل، آيت الله طبرسي، نماينده ولي فقيه و ربيع فلاح جلودار، استاندار مازندران پیام تسلیت مشتركي منتشر كردند.
آیت الله فاضل استر آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، در پی ارتحال عالم مجاهد و پارسا حضرت آيت الله شيخ محمد فاضل استرآبادي، تولیت حوزه علمیه فیضیه بابل، آيت الله طبرسي، نماينده ولي فقيه و ربيع فلاح جلودار، استاندار مازندران پیام تسلیت مشتركي منتشر كردند.

در این پیام مشترک آمده است؛ رحلت عالم مجاهد و پارسا ، ابوالشهيد حضرت آیت‌الله شيخ محمد فاضل استرآبادي موجب تاثر و تالم گرديد.

در ادامه پیام مشترک آیت الله طبرسی و فلاح آمده است؛ این استاد اخلاق و داماد حضرت آيت الله العظمي كوهستاني كه از فضلای حوزه علمیه نجف و از علمای برجسته استان مازندران بود در جریان انقلاب اسلامی ملت ایران در سال ۱۳۵۷ در مبازره با رژیم فاسد پهلوی در شهرستان بابل پيشگام و پيشتاز و مسجد وی، یعنی مسجد کاظم‌بیک بابل، پایگاه انقلابیون پرشور این شهرستان بود.

این پیام می افزاید؛ اين عالم جليل القدر و يار وفادار و صادق حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبري در سال ۱۳۶۳ با تأسیس حوزه علمیه فیضیه مازندران در بابل با پرورش هزاران طلبه سهم مهمي در تولید علم و تربیت جوانان صالح  و شايسته داشت.

اینجانبان اين مصيبت را به كليه بازماندگان آن عزيز سفر كرده و به مردم عزيز مازندران به ويژه مردم شريف و عالم دوست بابل، روحانیت عظیم الشأن و همه‌ی ارادتمندان و شاگردان و دست‌پروردگان آن مرحوم صمیمانه تسلیت و تعزيت گفته و از درگاه باريتعالي علو درجات را براي آن فقيد سعيد مسألت می‌نمائيم.

گفتنی است؛ آیت الله محمد فاضل، تولیت حوزه علمیه مازندران چند روز گذشته بر اثر سکته مغزی در شرایط کما به سر می برد که پیش از ظهر امروز به رحمت ایزدی پیوست./950/203/ب3

ارسال نظرات