۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۴۶۳۷۱۸
مسؤول بسیج هنرمندان استان ایلام:

ترویج فرهنگ حجاب و عفاف وظیفه هر مسلمان است

مسؤول بسیج هنرمندان استان ایلام گفت: کارگاه تخصصی حجاب و عفاف در ایلام با حضور مربیان بسیج هنرمندان استان به‌منظور ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در بین آحاد جامعه و معرفی حجاب به‌عنوان پوشش برتر برگزار شده است.
حجاب و عفاف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، محمود علی پور، مسؤول بسیج هنرمندان استان ایلام، امروز در حاشیه برگزاری کارگاه تخصصی حجاب و عفاف در ایلام که با حضور اساتید برجسته حوزوی در محل سالن جلسات مجتمع فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام برگزار شد، اظهار داشت: حجاب، انتخاب تاریخی زنان ایران است. در حقیقت، حجاب زنان ایرانی ریشه در عفاف ذاتی و تاریخی آنها دارد و چنانکه از تاریخ برمی‌آید، زن ایرانی از دوران باستان تمایل خود را به حفظ حجاب، البته به اشکال مختلف، نشان داده است.

علی پور افزود: این کارگاه تخصصی حجاب و عفاف برای سرگروه‌ها و مربیان حلقه‌های صالحین بسیج هنرمندان استان ایلام  برگزارشده است.

وی با اشاره به حضور 40 نفر از مربیان حلقه صالحین بسیج هنرمندان در این کارگاه، یادآور شد: این کارگاه آموزشی با حضور مربیان بسیج هنرمندان استان به‌منظور ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در بین آحاد جامعه و معرفی حجاب به‌عنوان پوشش برتر برگزارشده است.

مسؤول بسیج هنرمندان استان ایلام تصریح کرد: همچنین در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی، نمایشگاهی متشکل از 30 تابلوی عکاسی با معرفی حجاب اسلامی در ایران و سایر کشورهای اسلامی برگزاری شده و این آثار در معرض دید علاقه‌مندان قرارگرفته است.

علی پور تاکید کرد: نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی و همچنین محصولات چادر و البسه حجاب و عفاف اسلامی با تخفیف 20 درصد در محل مجتمع ارشاد دایر است و بن خرید جهت خرید در این نمایشگاه تیز به شرکت‌کنندگان در کارگاه آموزشی اختصاص‌یافته است.

وی از برگزاری نشست شورای امربه‌معروف و نهی از منکر بسیج هنرمندان در این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این نشست با حضور مدیران کانون‌ها و اعضای شورای مرکزی بسیج هنرمندان استان ایلام امروز در محل مجتمع ارشاد برگزار می‌شود.879/203/ب3

ارسال نظرات