۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳
کد خبر: ۴۶۳۷۵۰
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

حفظ وحدت شاه‌کلید و رمز امنیت کشور است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت: در شرایط ناامنی کشورهای منطقه و نفوذ جریانات تکفیری حفظ وحدت شاه کلید و رمز امنیت و حراست از کیان کشور است.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان درمیان اظهار داشت: تفکر بسیجی و بسیج امروز دارای جایگاه ارزشمندی است به طوری که تفکر بسیجی بود که انقلاب و ایران اسلامی را حفظ کرده است و شمیم خوش آن در خارج از مرزها و حدود جغرافیایی مورد استقبال مسلمانان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: بسیج در تنور دفاع مقدس ساخته شد و در دوران سازندگی رشد پیدا کرد و امروز درخت تناوری برای دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: امروز تاکید مقام معظم رهبری  بر انقلابی بودن و انقلابی ماندن است و این امر عدم تبعیت از دشمن و استکبار و به تعبیری جهاد کبیر است  و به حمد خداوند متعال بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ستون این جهاد کبیر است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیای اینکه جحد به معنای انکار حق است، خاطرنشان کرد: ریشه کفری که امروز دنیا را فرا گرفته در واقع جحد است همان طور که فرعون در حقانیت موسی بن عمران تردید نداشت و انکار می‌کرد اما در باطن می‌دانست که موسی حق است ولی چون وجود پیامبر را مزاحمی در راه ظلم‌های خود می‌دانست انکار می‌کرد.

وی افزود : بحث انکار حق تنها مربوط به فرعون و به یک زمان نبوده و نیست بلکه در طول تاریخ بارها تکرار شده است چنان که نام پیامبر اکرم به عنوان پیامبر آخرالزمان در تورات و انجیل ذکر شده بود اما بازهم در مقابلش جبهه‌گیری می‌کردند و انکارش می‌کردند و در زمان کنونی نیز جریانات تکفیری و استکبار جهانی با انکار حقانیت اسلام سعی در ادامه ظلم و استبداد خود دارد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: امروز که جریانات تکفیری دور تا دور میهن را ناامن کرده‌اند وحدت شاه کلید و رمز امنیت ایران اسلامی است./880/101/ب3

ارسال نظرات