۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۴۶۳۷۶۴
رییس سازمان بسیج حقوق‌دانان:

در مبارزه با فساد نهادهای متولی مطالبه مردم را پاسخ ندادند

رییس سازمان بسیج حقوق‌دانان، گفت: در حوزه مبارزه با فساد روشن است که نهادهای متولی نتوانستند مطالبه عمومی مردم را پاسخ دهند.
بهادری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی بهادری رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان، امروز در همایش «اقتصاد سیاه برای بررسی حقوقی مبارزه با مفاسد اقتصادی و اشرافی گری» که در دانشکده اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، با اشاره به فرمایشان رهبر معظم انقلاب درباره بسیجیان، گفت:  بسیج بن‌بست ندارد.

وی افزود: بسیج به علت روحیه مبارزه با ظلم، فرهنگ جهادی و تقوا بن بست ندارند شاید بسیاری از نهادها به بن‌بست برسند اما بسیج به بن‌بست نمی‌رسد، بسیج در هر عرصه و هر زمینه پیشرو بوده است هر زمان که نیاز به سرعت، جدیت و خطر بوده بسیج پیشگام شده است.

بهادری با بیان اینکه بنا نیست بسیج جایگزین نهادهای رسمی شود، عنوان کرد: در حوزه مبارزه با فساد نهادهای نظارتی وجود دارد اما جایی که احساس شود نهادهای کارآمدی لازم را ندارند بسیج می‌تواند مکمل باشد.

رییس سازمان بسیج حقوق‌دانان، افزود: در حوزه مبارزه با فساد روشن است که نهادهای متولی نتوانستند مطالبه عمومی مردم را پاسخ دهند.

وی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در بحث حقوق‌های نجومی بارها مطالبه کردند که باید این حقوق‌ها برگردانده شود اما هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده است.

بهادری گفت: در حوزه مبارزه با فساد باید بدون ترس از برخی نهادها بر اساس حق و در چهارچوب قانون پرچم مبارزه با فساد را در دست گرفته و نهادهایی را که خواستار مبارزه با فساد هستند را یاری کرد.

رییس سازمان بسیج حقوق‌دانان، افزود: ما در تلاش هستیم که در عرصه کلان از فساد سیستماتیک در ساختارها، رویه‌ها و برخی قوانین موجود پیشگیری کنیم، در این زمینه مصادیق و پیشنهادات لازم داده شده و اقداماتی هم صورت گرفته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که در مقابله با مصادیق فساد با پویش مردمی و رصد جدی آثار پربرکت آن را در کوتاه مدت مشاهده کنیم./807/202/ب3

ارسال نظرات