۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۴۶۳۷۸۷
نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی:

قانون گریزی در جامعه با فساد در سطح مسؤولان شکل می گیرد

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانون گریزی در جامعه با فساد در سطح مسؤولان شکل می گیرد، گفت: امروز خط کشی های سیاسی باید در مبارزه با فساد کنار گذاشته شود و دولت نیز باید برای مبارزه با فساد اقتصادی به خصوصی‌سازی اهمیت دهد اما متأسفانه این اعتقاد به خصوصی سازی در دولت تنها شعار است.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی شامگاه شنبه در همایش بررسی حقوقی مبارزه با فساد و اشرافی‌گرایی اظهار داشت: یکی از خطرات در جامعه فساد اقتصادی است که متأسفانه در کشور وجود دارد و سبب مشکلاتی در جامعه می شود.

وی دلیل بسیاری از آسیب های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را فساد اقتصادی دانست و گفت: متأسفانه فساد اقتصادی مانند سرطانی تمام زوایای زندگی انسان و جامعه را در برمی گیرد و تأثیرگذار است، در جامعه ای که فساد اقتصادی است ارزش ها تبدیل به ضد ارزش می شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانون گریزی در جامعه با فساد در سطح مسؤولان شکل می گیرد، افزود: از بین رفتن فرهنگ کار در بین مردم و تضعیف فرهنگ دینی از دلایل افزایش فساد اقتصادی در جامعه است و سبب می شود روحیه کار در مردم کمرنگ شود.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: فسادهای هزار میلیاردی که امروز در جامعه عادی شده است می تواند عوارض بسیاری را به همراه داشته باشد و امروز آنچه که مشاهده می شود قانون ستیزی به دلیل فسادهای مکرر است.

وی با اشاره به اینکه فساد اقتصادی زمینه فرار مغزها را فراهم می کند، ادامه داد: فساد اقتصادی در حوزه های امنیتی، سیاسی و فرهنگی ضربه های مهلکی را وارد می کند، تمام جریان های سیاسی باید مبارزه با فساد اقتصادی را جز اولویت های خود قرار دهند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی نقش مردم را در مبارزه با فساد اقتصاد مهم عنوان کرد و افزود: امروز خط کشی های سیاسی باید در مبارزه با فساد کنار گذاشته شود و دولت نیز باید برای مبارزه با فساد اقتصادی به خصوصی‌سازی اهمیت دهد اما متأسفانه این اعتقاد به خصوصی سازی در دولت تنها شعار است./880/202/ب3

ارسال نظرات