۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۴۶۳۷۹۵
رییس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور:

اقتدار نظامی کشور سدی محکم در برابر توطئه افکنی های بدخواهان نظام است

رییس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور گفت: اقتدار امروز بسیج، سپاه، ارتش، نیروی اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی کشور سدی مستحکم در برابر دسیسه ها و توطئه افکنی های دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی ایران است.
رییس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور

به گزارش خبرگزاری رسا در استان مرکزی، سردار حسین بهشتی رییس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور عصر امروز در همایش ائمه جماعات، هیات امنای مساجد و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج در اراک افزود: انقلاب اسلامی در ابتدا با ترورها و کودتاهایی روبه رو بود که حاصل این مقاومت ها و ایستادگی ها، اقتدار ایران اسلامی شد.

وی تفکر عاشورایی را عامل اصلی دشمنی، دشمنان با فرهنگ ناب بسیج عنوان کرد و ادامه داد: دشمن از دمیده شدن روحیه عاشورایی در ایام محرم و صفر بر ملت ایران، نسل جوان و بسیج عصبانی است و از این روحیه ارزشمند ملت ایران، هراس دارد.

رییس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور بیان کرد: دشمن در این دوران برای لطمه وارد کردن به اعتقادات مردم و جوانان حمله گسترده فرهنگی و جنگ نرم را آغاز کرده که در این جبهه وظیفه جوانان امروز سنگین تر از نسل گذشته است.

بهشتی خدشه بر بنیان خانواده را یکی از اهداف جنگ نرم دانست و گفت: دشمن در این جبهه داشته ها و سبک زندگی اسلامی و معنوی را مورد هدف قرار داده است.

وی ادامه داد: مسجد هدف بعدی دشمن در جنگ نرم است چرا که مسجد کانون ایستادگی در برابر دشمنان و محلی برای تجمع اقشار مختلف مردم و جوانان ولایی و انقلابی است.

رییس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور خاطر نشان کرد: باید از ظرفیت های ارزشمند مساجد برای تربیت جوانان انقلابی بهره برداری شود.

بهشتی افزود: هم اینک 75 هزار مسجد در کشور وجود دارد که همه این مساجد پایگاه های مستحکم نشر ارزش های دینی و انقلابی هستند.

وی ادامه داد: برای گسترش جبهه اسلام در خارج از مرزهای کشور، باید جبهه داخلی تقویت شود و مساجد در تحقق این امر نقشی اساسی دارند.

رییس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور تصریح کرد: بسیج با تکاپو و فعالیت در سنگر مساجد باید روحیه انقلابی گری را در اقشار مختلف به ویژه جوانان تقویت کند.

علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: بسیج شجره طیبه است که به دست بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در این سرزمین بنا نهاده شد.

کریمی افزود: نهال نوپای بسیج در دوران انقلاب با ایثارگری ها، شهادت ها و خون های پاک شهدا به درخت تنومندی تبدیل شده است که شاخه های ارزشمند آن بر کشورهای اطراف سایه افکنده است.

وی ادامه داد: امروز تفکر بسیجی به یاری مسلمان جهان آمده و آنان را از مشکلاتشان رهایی داده است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بسیجیان مخلص و غیرتمند انقلابی در سال های دفاع مقدس با رشادت ها و سپس با حضور در جبهه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خدمات گسترده ای را برای پیشرفت و آبادانی کشور به منصه ظهور رساندند.

کریمی گفت: مسجد سنگر مستحکم بسیج و بسیجیان سلحشور و انقلابی است و باید در این سنگر مقدس با بهره گیری از آرمان و تفکر عاشورایی بسیج، جوانان و نوجوانان را با ارزش های اسلام و انقلاب آشنا کرد./842/202/ب3

ارسال نظرات