۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۴۶۳۸۳۱
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

بی رغبتی به دنیا، ساده زیستی و تعبد آیت الله فاضل کم نظیر بود

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که بی رغبتی به دنیا و ساده زیستی و تعبد آیت الله فاضل کم نظیر بود، گفت: چنین شخصیت وارسته و بی نظیری در جامعه اسلامی باید الگوی همگان باشد و به ویژه طلاب جوان سیره عملی این شخصیت را الگوی خود قرار دهند.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری

حجت الاسلام والمسلمین علمی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با تسلیت ارتحال آیت الله محمد فاضل، تولیت حوزه علمیه فیضیه بابل، از وی به عنوان شخصیتی کم نظیری در ولایت مداری یاد کرد و گفت: آن مرحوم عاشق و دلداده ولایت و رهبری بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه افزود: عشق و پایبندی ایشان به ولایت فقیه به گونه ای بود که وی بارها می گفت در راه اسلام و ولایت فرزند دلبند خود را تقدیم این نظام اسلامی کردم.

وی با بیان این که رحلت ابوالشهید آیت الله فاضل خلأ جبران ناپذیری در جامعه اسلامی است، افزود: این عالم وارسته شخصیت وارسته و کم نظیری در جامعه ما بودند که عمر با برکت خود را در جهت خدمت به دین و انقلاب سپری کرد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در ادامه سخنان خود با بیان این که آیت الله فاضل(ره) به حق از اوتاد روزگارمان بود، خاطرنشان کرد: عمل و رفتار این عالم وارسته و انقلابی گفتارشان را تصدیق می کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که بی رغبتی به دنیا و ساده زیستی و تعبد آیت الله فاضل کم نظیر بود، تصریح کرد: چنین شخصیت وارسته و بی نظیری در جامعه اسلامی باید الگوی همگان باشد و به ویژه طلاب جوان سیره عملی این شخصیت را الگوی خود قرار دهند.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که زهد و تقوای عملی از جمله صفات بارز این عالم ولایی و ارزشی بود که نمونه کامل عالم ربانی را در اذهان مردم متصور کرد، گفت: آیت الله فاضل(ره) بدون توجه به مسائل دنیوی تنها در مسیر رضای الهی گام بر می داشت.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که درگذشت چنین عالمی است که موجب ثلمه و خلأیی جبران ناپذیر در جامعه است، خاطرنشان کرد: وجود چنین شخصیت های اثرگذار و انقلابی برای نظام اسلامی یک نعمت الهی است که فقدان چنین وارستگانی جبران ناپذیر است.

امام جمعه قائمشهر با تأکید براین که همه عمر آیت الله فاضل(ره) در راه خدمت به دین سپری شد، تصریح کرد: ایشان لحظه ای از خط امام و رهبری عدول نکرد و همواره در دفاع از این جایگاه الهی ثابت قدم بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آیت الله فاضل(ره) فرزند برومند خود را نیز تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کردند، افزود: این عالم انقلابی به حق هر آنچه که در توان داشت برای اسلام و انقلاب هزینه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی زهد و تقوای آیت الله فاضل را بی مانند توصیف کرد و با بیان این که این عالم وارسته به معنای واقعی عبد صالح خداوند بودند، تصریح کرد: این شخصیت کم نظیر حتی لحظه ای از یاد خدا غاغل نبود و در هر اموری خداوند متعال را در نظر می گرفت.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که آیت الله فاضل(ره) عالمی وارسته، عارفی به خداپیوسته و زاهدی اندیشمند بودند که در علم و عمل و زهد و تقوا اسوه بودند، خاطرنشان کرد: آیت الله فاضل(ره) مظهر تقوا، فضیلت، عالمی ولایی و محب اهل بیت(ع) بودند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که عالمان دین چراغ هدایت و تعالی انسان به سوی کمال و سعادت حقیقی هستند، تصریح کرد: جایگاه یک عالم در جامعه دینی بسیار ارزشمند و فقدان چنین شخصیت های وارسته ای بسیار سنگین است چون علما همچون ستارگان پرفروغی هستند که مردم با بهره گیری از آنها مسیر صحیح زندگی را پیدا می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که آیت الله فاضل(ره) عالمی بود که علم و اخلاص ایشان درآمیخته بود، خاطرنشان کرد: مسیر زندگی 80 ساله این عالم ولایی تنها در مسیر حق و رضای الهی گذشت.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که عمر گرانمایه و گرانسگ آیت الله فاضل(ره) در پرورش نفوس مستعده صرف شد، خاطرنشان کرد: ایشان با پرورش طلاب و روحانیانی اثربخش نام نیک و اثر جاودانی در قلوب مؤمنان به یادگار گذاشتند.

وی با بیان این که قاطبه مؤمنان به ویژه علما، روحانیت و طلاب در مراسم وداع با پیکر پاک این عالم وارسته در شب رحلت رسول خدا در محل حوزه مبارکه فیضیه مازندران حضور پیدا کنند، گفت: همچنین  به منظور تجلیل از خدمات انقلابی این شخصیت وارسته و انقلابی باید مراسم تشییع باشکوهی برگزار گردد./302/950/ب1

ارسال نظرات