۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۴۶۳۸۷۰
رییس دفتر آیت الله جوادی آملی در مازندران:

آیت الله فاضل اسوه اخلاق و استاد بزرگ حوزه های علمیه بود

رییس دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی در مازندران با بیان این که آیت الله فاضل اسوه اخلاق و استاد بزرگ حوزه های علمیه بوده است، گفت: این عالم گرانقدر توانستند مجاهدت ها و تلاش های شایسته ای داشته باشند.
حجت الاسلام محمودی

حجت الاسلام حسن محمودی، رییس دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی در مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با تسلیت درگذشت آیت الله فاضل اظهار داشت: در آستانه رحلت جانسوز پیامبر گرامی اسلام، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) درگذشت آیت الله فاضل را داریم که ضایعه ای جانگداز است.

وی تصریح کرد: آیت الله فاضل عالم ربانی و مجاهد وارسته ای بودند که توانستند خدمات و فعالیت های ارزشمند و گرانقدری را از خود صورت دهند.

حجت الاسلام محمودی با بیان این که آیت الله فاضل اسوه اخلاق و استاد بزرگ حوزه های علمیه بوده است، گفت: این عالم گرانقدر توانستند مجاهدت ها و تلاش های شایسته ای داشته باشند.

رییس دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی در مازندران ادامه داد: رحلت این عالم فرزانه قلب همه مومنان و ارادتمندان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت را متاثر و ناراحت کرده است.

وی تصریح کرد: این استاد بزرگ اخلاق تمام عمر خویش را صرف تعلیم و تربیت شاگردان مکتب اهل بیت معصومین(ع) کرده و اهتمام والایی داشته است.

حجت الاسلام محمودی اظهارداشت: درگذشت آیت الله فاضل را تسلیت عرض کرده و برای این عالم گرانقدر و خدوم آرزوی علو درجات را داریم که نقش ارزنده ای از خود ایفا کردند.

وی تصریح کرد: آیت الله فاضل اهتمام ارزشمندی در تبیین و ترویج اسلام ناب محمدی صورت داده و خدمات ارزشمندی برای حوزه های علمیه داشته است.

رییس دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی در مازندران ادامه داد: با ارتحال این عالم فرزانه حوزه های علمیه، جامعه روحانیت و ارادتمندان و شاگردان ایشان عزادار شدند که به همه این عزیزان ضایعه جانگداز درگذشت آیت الله فاضل را تسلیت عرض می کنیم.

گفتنی است، آیت الله محمد فاضل استرآبادی از علمای انقلابی و برجسته و موسس مدرسه علمیه فیضیه مازندران که از شامگاه سوم آذر به علت عارضه مغزی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شهید بهشتی بابل بستری بود، دعوت حق را لبیک گفت و در سن 81 سالگی به ملکوت اعلا پیوست./1314/302/ب3

ارسال نظرات