۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۴۶۳۹۴۲
مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه عاشورا:

طلاب حضوری فعال و اثرگذار در فضای مجازی داشته باشند

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه عاشورا گفت: بسیج طلاب و روحانیان در خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان قرار دارد
حجت الاسلام علی تقوی آزاد، مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی تقوی آزاد، مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه عاشورای آذربایجان شرقی امروز در جمع بسیجیان مدارس علمیه تبریز با تأکید بر این‌که حوزه های علمیه مروج ارزش‌ها و مفاهیم عالی الهی و انسانی هستند، اظهار داشت: روحانیان و طلاب بسیجی رسالتی مضاعف نسبت به دیگران بر عهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: طلاب علوم دینی و روحانیت به واسطه رسالت ذاتی خود بایستی مروج مکتب قرآن و اهل بیت باشند؛ اما طلاب بسیجی ضمن این وظیفه خطیر بایستی با تهذیب نفس، اخلاص در نیت و عمل و همچنین توجه به ارزش‌های الهی و شعائر اسلامی، الگویی برای دیگران نیز باشند.

حجت الاسلام تقوی‌آزاد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که بسیج طلاب و روحانیان در خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان قرار دارد، تصریح کرد: حوزه های علمیه و روحانیان پیشگامان خط مقدم مقابله با هجمه ها و شبهه افکنی های دشمنان شناخته می شوند.

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه عاشورا با اشاره به این‌که دشمنان نظام اسلامی ایران به دنبال براندازی انقلاب از درون هستند، گفت: اعتقاد بر این است که اگر پیروزی انقلاب اسلامی به واسطه مجاهدت روحانیت و نقش‌آفرینی حوزه های علمیه بوده است، تداوم انقلاب و نظام ولایی نیز تنها با حضور در صحنه حوزویان محقق می شود.

وی توطئه نفوذ و ایجاد دوقطبی در داخل کشور را جزء فتنه‌ها و برنامه‌های غرب در سال‌های اخیر برشمرد و خاطرنشان کرد:  با توجه به هجمه فرهنگی و شبهه افکنی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی ایران، امروز روحانیان وظیفه‌ای به مراتب سنگین تر از دوران هشت سال دفاع مقدس بر عهده دارند.

حجت الاسلام تقوی‌آزاد افزود: با توجه اینکه بیشتر هجمه ها و شبهه افکنی های دشمنان از طریق فضاهای مجازی است؛ از روحانیون انتظار می رود برای مقابله با این هجمه ها بیش از پیش از فضاهای مجازی در جهت پاسخگویی به این هجمه ها و شبهه افکنی ها استفاده کنند.

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه عاشورا با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه ویژه‌ای به تبلیغ دین در فضای مجازی دارند، گفت: روحانیت بایستی با به مقتضیات زمان، مخاطب‌شناسی و آشنایی با ترفندهای جدید دشمنان؛ به جنگ با شبهه‌افکنی معاندان اسلام بروند./935/202/ب3

 

ارسال نظرات