۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۴۶۴۱۰۸
حجت الاسلام والمسلمین مبلغی:

توسعه و ترویج دین، اولویت جامعه اسلامی است

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه توسعه و ترویج دین باید در جامعه اسلامی در دستور کار قرار گیرد، گفت: دین در صدر همه کارها است.
نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی، ظهر امروز در مراسم عزاداری ۲۸ صفر که در حسینیه ثارالله خرم آباد برگزار شد، با تسلیت سالروز رحلت پیامبر اکرم گفت: درگذشت آیت الله سید محمد نقی شاهرخی موجب تأثر و تألم شد.

وی با تسلیت درگذشت آیت الله شاهرخی، نماینده سابق مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: ایشان شخصیتی مبارز، انقلابی، استاد حوزه، فقه اسلامی و منادی وحدت اسلامی بود.

وی با بیان اینکه مبانی تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اساس نظریه امامت تشکیل شده است، افزود: این نظام شمه ای از امامت ائمه اطهار(ع) است.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه توسعه و ترویج دین باید در جامعه اسلامی در دستور کار قرار گیرد، بیان داشت: دین در صدر همه کارها است.

وی با اشاره به اینکه دین به انسانها عزت می بخشد، یادآور شد: جمهوری اسلامی نیز نسبت به ارزشهای دینی بی تفاوت نبوده و به مؤمنان عزت می بخشد.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی در ادامه بر ضرورت حفظ وحدت اشاره کرد و گفت: امروز رهبر معظم انقلاب و علمای اسلام وحدت اسلامی را نیاز اساسی جامعه می دانند.

وی با عنوان اینکه امامت بیشترین نقش را در وحدت مسلمانان دارد، خاطرنشان کرد: امامت مصلحت دنیا و آخرت را یک جا برای انسان می خواهد.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بنا شدن ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران بر امامت اظهار داشت: در سایه امامت فقر و مشکلات مردم برطرف می شود.

وی در ادامه یادآور شد: فصل الخطاب همه ما رهبری و امام جامعه است و فصل الخطاب یعنی مطیع و گوش به فرمان رهبری بودن، است./202/9459/ب1

ارسال نظرات