۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۴۶۴۱۴۲
امام جمعه زرند:

برپایی حکومت جهانی اسلام از اهداف بزرگ بسیج است

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: بسیج، فهم درست، اعتماد، اراده و اخلاص امت اسلامی است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت های مسلمان رشد کرده و یکی از اهداف بزرگ بسیج برپایی حکومت جهانی اسلام در این کره خاکی است.
هفته بسیج

حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار کرد: بسیج یک نهال مقدس به دست بهترین انسانها در روی کره خاکی نهالش غرس شد و این نهال به دست بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی(ره) مرد بزرگ، عارف، جهاندیده، فقیه و دانایی توانا غرس شده است.

وی با بیان اینکه از برکت دعای امام راحل، بسیج به یک منبع پر خیر و پر برکت تبدیل شده است، افزود: بسیج در حقیقت هرآنچه دارد همه را از مدرسه عاشورا و اربعین دارد و بسیج فرزند عاشورا و اربعین است و هرآنچه را بسیج امروز در خود جایی داده است همه به برکت سیدالشهدا است.

امام جمعه زرند تصریح کرد: امام خمینی(ره) در این راستا فرمودند «تفکر بسیجی است که کشور ما را نجات می دهد و نه تنها کشور ما را نجات می دهد؛ بلکه کشورهای مسلمان را همین تفکر بسیجی ناجی و منجی است».

حجت الاسلام ابراهیمی خاطرنشان کرد: امروز تفکر بسیجی در سوریه و عراق نیز متولد شده و آنان در مقابل استکبار جهانی و تکفیری ها در حال حفظ کردن کشور خود هستند؛ و همه اینها از برکات و خیرات بسیج است.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) خطاب به همه بسیجیان فرمودند «ای بسیجیان عالم دست به دست هم دهید و حکومت جهانی اسلام  را برپا کنید»؛ و یکی از اهداف بزرگ بسیج برپایی حکومت جهانی اسلام در این کره خاکی است.

امام جمعه زرند با اشاره به اینکه بسیج نهال مقدس، باارزش، ولایت مدار و پیرو رهبر معظم انقلاب است، افزود: بسیج اهل بصیرت، جهاد و گمنامی است، بسیج اهل پرکاری و کم هزینه کردن است و با اندک هزینه و اندک حقی بر بیت المال بزرگترین کارها را بسیج  انجام می دهد.

حجت الاسلام ابراهیمی ابراز داشت: بسیج به قدری خوش درخشیده که امام راحل و  رهبر معظم انقلاب از خدا می خواهند که خداوند آنان را با بسیجیان محشور گردانند، بنابراین باید همه بسیجی وار در جامعه خوش بدرخشیم تا دشمنان اسلام نتوانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

وی در پایان اضافه کرد: بسیج، فهم درست، اعتماد، اراده و اخلاص امت اسلامی است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت های مسلمان رشد کرده و بسیج فرصت مغتنمی برای تجدید پیمان با آرمان های بلند امام خمینی(ره) و بیعتی دوباره با بزرگ بسیجی دلاور رهبر معظم انقلاب است./302/9709/ب1

 

 

 

ارسال نظرات