۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۴۶۴۳۴۶
در گفت وگو با رسا تبیین شد؛

شخصیت مرحوم آیت الله شاهرخی از نگاه آیت الله شاه آبادی

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری گفت: مرحوم آیت الله شاهرخی مرد موفق، دلسوز و خدمتگذار بود و در اموری که می توانست خدمت کند مضایقه نمی کرد.
تشییع آیت الله شاهرخی

آیت الله نصرالله شاه آبادی در حاشیه مراسم تشییع و خاکسپاری آیت الله سید محمد نقی شاهرخی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به شخصیت مرحوم آیت الله شاهرخی ابراز داشت: آیت الله شاهرخی در ایام طلبگی و وارد شدن در عرصه خبرگان رهبری مأموریت های بسیار خوب و سنگینی داشت که الحمدالله موفق بود؛ بنده هم در برخی از موفقیت هایی که در این امور کسب کرد در کنار ایشان حضور داشتم.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری افزود: ما افزون بر نسبت خانوادگی که با هم داشتیم از نزدیک با مرحوم آیت الله شاهرخی کنار هم در نجف بودیم و خود شاهد بودم که این مرد موفق، دلسوز و خدمتگذار بود؛ در اموری که می توانست خدمت کند مضایقه نمی کرد.

وی با بیان این که مرحوم آیت الله شاهرخی مصداق بارز «عاش سعیداً و مات سعیداً» بود، ابراز داشت: یکی از علت هایی که بنده در تشییع این مرد شریف حضور پیدا کردم صفا و صمیمیتی بود که در ایشان دیدم.

آیت الله شاه آبادی در پایان افزود: امیدوارم که خدا همه ما را موفق بدارد به این که وظایف خود را آن گونه که باید انجام بدهیم و خداوند إن شاءالله روح ایشان را شاد و آبرومندانه وارد دنیای آخرت کند./978/پ202/ج

ارسال نظرات